رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرکت مطلوبی را در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس آغاز کرده است

سردار سرتیپ «شیرازی» گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرکت مطلوبی را در حوزه ترویج دفاع مقدس آغاز کرده و عملکرد نسبتاً خوبی در این عرصه داشته است.
کد خبر: ۴۸۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰ - 02October 2021

سردار شیرازیسردار سرتیپ «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها، حماسه‌آفرینی‌ها، رشادت‌ها و حضور هوشمندانه مردم در صحنه برای مبارزه با استکبار جهانی و حفظ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با بیان اینکه خط سرخ شهادت پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان مبارزه با رژیم طاغوت وجود داشته و در دوران دفاع مقدس حرکت در این مسیر روند صعودی یافته است، گفت: امروز نام و ذکر شهدا در محافل و مجالس می‌تواند برای ما دارای پیامی مبارک و باعث تهییج و تلاش مضاعف در راستای ادامه مسیر نورانی آنان باشد.

سردار شیرازی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های ناب آن دوران به نسل جوان فرمودند که گنجینه عظیم دفاع مقدس باید استخراج شود؛ از این رو امروز شاهد فعالیت‌های خوب و نوآورانه‌ای در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس از جمله نشر کتب، فعالیت‌های صوتی و تصویری هستیم؛ اما به نسبت آنچه که نیاز داریم و باید انجام دهیم، به نظر می‌رسد که فعالیت بسیار گسترده‌ای را در پیش رو داریم.

وی فضای مجازی را یکی از مهم‌ترین عرصه‌های ترویج فرهنگ دفاع مقدس برشمرد و افزود: باید با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و امکانات موجود، بستر دسترسی نسل جوان را به اطلاعات، تاریخ و وقایع دفاع مقدس فراهم کرد؛ بسیج منابع و امکانات در این حوزه باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌‎های فراوانی که در اختیار داریم در راستای استفاده از فضای مجازی صورت گیرد.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرکت مطلوبی را در حوزه ترویج دفاع مقدس آغاز کرده و عملکرد نسبتاً خوبی تاکنون داشته است؛ اما راه نرفته نیز در این عرصه بسیار است که باید به نحو مطلوبی این مسیر ادامه یابد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار