فرمانده نیروی دریایی سپاه در دشتستان:

آمریکا دست به هر اقدامی علیه انقلاب اسلامی بزند موجودیت خود را به خطر انداخته است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها مطمئن هستند که اگر دست به هر اقدامی علیه انقلاب اسلامی بزنند نه‌تنها خدشه‌ای به این انقلاب وارد نمی‌شود بلکه وجود و موجودیت خود را زیر سؤال برده و به خطر می‌اندازند.
کد خبر: ۴۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ - 10June 2015

آمریکا دست به هر اقدامی علیه انقلاب اسلامی بزند موجودیت خود را به خطر انداخته است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از تسنیم، دریادار "علی فدوی" در نشست با بسیجیان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشتستان با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران کم نشده است اظهار داشت: آمریکاییها به توانمندیهای ایران در عرصه بازدارندگی پی بردهاند.

وی با اشاره به توانمندیهای ایران در دریا و دفاع از منافع آبهای سرزمینی ابراز کرد: نیروی دریایی سپاه به پیشرفتهای مهمی در عرصه دریا دست یافته است بهگونهای که توانمندیهای شناوری و موشکی ایران همه آبهای خلیج فارس را پوشش میدهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با یادآوری اینکه خلیج فارس مهمترین و تأثیرگذارترین نقطه دنیا است، افزود: هرچه جلو میرویم تأثیرگذاری خلیج فارس در عرصههای گوناگون بیشتر میشود.

فدوی با بیان "هرروز شناورهای ما در رویارویی با شناورهای آمریکایی قرار دارند" تصریح کرد: شناورهای سپاه پاسداران در برابر زیادهخواهی شناورهای آمریکایی کوتاه نمیآیند و هرروز بر توانایی خود میافزاییم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه برای اینکه به توانایی و قدرت خود، نظام و کشور بیفزاید، حتی یک لحظه را از دست نداده است.

وی با اعلام این نکته که آمریکاییها توان و قدرت رویارویی با نیروهای سپاه را ندارند، افزود: آمریکاییها مطمئن هستند که اگر دست به هر اقدامی علیه انقلاب اسلامی بزنند نه تنها خدشهای به این انقلاب وارد نمیشود بلکه وجود و موجودیت خود را زیر سؤال برده و به خطر میاندازند.

فدوی با اشاره به اینکه توانمندیهای نیروی دریایی سپاه بسیار بالاست، گفت: نیروی دریایی سپاه بسیار پرتوان و قدرتمند است که یکی از این توانمندیها در حوزه دریا و شناورهای تندروی این نیرو است.

وی با توجه به توانمندیهای سپاه در عرصههای هوادریا، پهپادی و نیروهای تکاور و ویژه و نیز تواناییهایی که دشمن از آن مطلع نیست، بیان کرد: این معادله و روالی است که بین ما و دشمنان انقلاب اسلامی برقرار است و این هیبت و عزت و قدرت امروز انقلاب اسلامی بهبرکت امام راحل و امام حاضر و شهداست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نیروهای پرتوان سپاه به ایمان الهی مسلح هستند، افزود: دشمنان و آمریکاییها به قدرت و توانمندیهای ما پی بردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار