مدیركل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه:

موکب موزه دفاع مقدس «مرصاد» میزبان زائران اربعین است

سردار «باباخانی» از برپایی ۲ موکب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «مرصاد» و «سیدالاحرار» واقع در تنگه «مرصاد» برای پذیرایی از زائرین اربعین خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ - 29September 2021

پذیرایی از زوار اربعین حسینی در موکب مركز فرهنگي وموزه دفاع مقدس «مرصاد»سردار سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به برپایی موکب‌های خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در استان کرمانشاه، اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با همکاری نمایندگی ولی فقیه در سپاه «حضرت نبی اکرم (ص)» استان و پیشکسوتان و آزادگان دوران دفاع مقدس، ۲ موکب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «مرصاد» و «سیدالاحرار» به یاد مرحوم حجت‌الاسلام «سید علی اکبر ابوترابی» واقع در تنگه «مرصاد» را برای پذیرایی از زائرین اربعین برپا کرده است.

وی افزود: موکب‌های برپا شده در طول بازگشت زائرین، اقدام به پذیرایی و توزیع آب بهداشتی، اقلام خوراکی و نذر ماسک و مواد ضد عفونی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌کنند.

سردار باباخانی خاطرنشان کرد: فضای بسیار خوب و معنوی برای زائران فراهم شده است و زائران از زیارت شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «مرصاد» نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها