به همت اداره کل حفظ آثار مازندران صورت می‌گیرد؛

ایجاد کانون فرهنگی دفاع مقدس و پایداری در ساری

به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران کانون فرهنگی دفاع مقدس و پایداری در یادمان شهدای گمنام امامزاده یحیی(ع) ساری ایجاد و فعال می‌شود.
کد خبر: ۴۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ - 11June 2015

ایجاد کانون فرهنگی دفاع مقدس و پایداری در ساری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، کانون فرهنگی دفاع مقدس و پایداری در یادمان شهدای گمنام امامزاده یحیی(ع) ساری ایجاد و فعال میشود.

این کانون به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران و با همراهی هیئت مذهبی شهیدان گمنام و نیروهای مردمی منطقه فعالیت خواهد کرد.

سرهنگ علیرضا یداله پور جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در نشست تولیت یادمان شهدای گمنام امامزاده یحیی ساری با تأکید بر تقویت و توسعه فعالیت فرهنگی مذهبی در یادمانهای شهدای گمنام این استان به ویژه در سوم خرداد، هفته دفاع مقدس و مناسبتهای ملی مذهبی و انقلابی گفت: این فعالیتها نقش تأثیرگذاری در انتقال ارزشهای تعالی بخش دفاع مقدس دارد.

در این نشست که در صحن امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار شد، احمد زلیکانی مسئول امورفرهنگی یادمانهای شهدای گمنام استان مازندران نیز اظهار داشت: یادمانهای شهدا کارآمدترین اماکن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شمار میروند.

هنچنین در این نشست مسئولیت امور فرهنگی یادمان شهدای گمنام امامزاده یحیی(ع) ساری به محمد علی بخشنده مسئول هیئت مذهبی شهدای گمنام ساری واگذار شد.

یادآور میشود حرم مطهر حضرت امامزاده یحیی(ع) ساری در طول سال بخصوص ایام سوگواری و اعیاد مذهبی پذیرای شمار کثیری از شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار