نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

آتش‌نشانان مدافع آسایش، امنیت و ایمنی شهروندان هستند

سروری در جمع آتش‌نشانان گفت: بی‌تردید آتش‌نشانان از جنس رزمندگان و مدافعان استقلال و تمامیت ارضی کشور و مدافع آسایش، امنیت و ایمنی شهروندان هستند.
کد خبر: ۴۸۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 29September 2021

آتش نشانان مدافع آسایش، امنیت و ایمنی شهروندان هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت فرا رسیدن روز آتش‌نشان در جمع آتش نشانان ضمن گرامی‌داشت روز آتش نشان و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اینکه روز آتش‌نشان مصادف با هفته دفاع مقدس شده یک تجانس زیبا خلق شده است. بی‌تردید آتش‌نشانان از جنس رزمندگان و مدافعان استقلال و تمامیت ارضی کشور هستند و امروز آتش‌نشانان مدافع آسایش، امنیت و ایمنی شهروندان هستند از این جهت باید گفت این پیوند یک پیوند و تجانس زیبا است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: البته حرفه آتش نشانی امروز با گذشته بسیار متفاوت است چرا که زندگی شهر نشینی امروز پیچیدگی‌های خاصی دارد و به ویژه در کلانشهرها و ابر شهرها که موضوعات مختص به خود را دارند.

وی افزود: آتش‌نشانی نیازمند نیروهای ماهر و متخصص با آمادگی بسیار بالا است و لذا ما نمی‌توانیم از آتش نشانان شهر تهران همان توقعی را داشته باشیم که از دیگر آتش نشانان شهرهای دیگر داریم.

سروری ادامه داد: سازمان آتش نشانی تهران باید دارای نیروهای زبده با آمادگی فراوان و مجرب باشد اما اگر چنین توقعی داریم باید مقدمات و پشتیبانی‌های لازم در تجهیز و حمایت از آتش‌نشانان که ستون فقرات سازمان آتش نشانی هستند را به عمل آوریم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما در شورای شهر تمام قد حامی آتش نشانان خواهیم بود و یکی از موضوعات محوری ما حمایت از این قشر زحمت کش است و امیدواریم این توجهات تبدیل به عمل شود و بتوانیم حمایت جدی از سازمان و آتش نشانان به عمل آوریم تا از حوادث هر چه بیشتر پیشگیری شود.

وی تاکید کرد این تصمیم و اراده در شورای شهر وجود دارد و ما به شدت در تحقق آن جدی هستیم تا بتوانیم از تلاش گران این عرصه حمایت کنیم و آتش نشانان نیز حوادث را از سر مردم رفع کنند.

سروری در ادامه سخنان خود افزود: ما در نظر سنجی هایی که بین مردم داشتیم یکی از قشرهایی که در میان مردم بسیار محبوب بودند آتش نشانان هستند به ویژه بعد از حادثه پلاسکو که مردم شاهد شجاعت و از خود گذشتگی شما عزیزان بودند.

وی خاطرنشان کرد شما همیشه محبوب بوده‌اید اما بعد از این حادثه و حوادث بعدی وقتی مردم دیدند که شما جان خود را در طبق اخلاص نهادید و از جان خود گذشتید برایشان محبوب تر شدید و ما به عنوان نمایندگان مردم تلاش داریم خواسته آنان که همانا حمایت و تجهیز شما است را متبلور سازیم. امیدوارم ما هم بتوانیم در این مسئولیت خطیر وظایف خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها