تقدیر مسئول سازمان بسیج سازندگی از گروه جهادی شهید «فتوحی»

سردار «زهرایی» از گروه جهادی شهید «مهدی فتوحی» به واسطه فعالیت مستمر در راستای راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه به‌نام این شهید والامقام تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۸۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 29September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از گروه جهادی شهید «مهدی فتوحی» به واسطه فعالیت مستمر در راستای راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه به‌نام این شهید والامقام در شهرستان «اردکان» یزد، تقدیر و تشکر کرد.

لوح تقدیر «سردار زهرایی» در مراسم تجلیل از خیرین تامین‌کننده جهیزیه خانواده‌های نیازمند شهرستان اردکان، توسط سرهنگ «مجید صادقی» مسئول بسیج سازندگی استان یزد، «محمدرضا دشتی» نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولین به پدر شهید فتوحی اهدا شد.

گروه جهادی شهید «مهدی فتوحی» سال ۹۷، در جشنواره «مالک‌اشتر» سپاه الغدیر استان یزد، برترین گروه جهادی این استان شناخته شده بود.

شهید «مهدی فتوحی» روز سوم اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در اردکان به دنیا آمد و در غروب یکشنبه ۱۳۹۰/۱۰/۱۱ مصادف با سالروز ولادت امام کاظم (ع)، در منطقه‌ی «میبد» در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مورد اصابت تیر سوداگران مرگ قرارگرفته و به آرزوی خود یعنی شهادت که بار‌ها و حتی ۲ روز قبل از شهادتش در جمع خانواده خود تکرار کرده بود، دست یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار