معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

فرهنگ عاشورایی، ما را در جنگ اقتصادی پیروز میدان خواهد کرد

سردار «سنایی‌راد» گفت: عامل پیروزی ایران اسلامی در مقابل دشمنان به‌خصوص در دوران دفاع مقدس، وجود فرهنگ عاشورایی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و همین عملکرد عاشورایی ما را در جنگ اقتصادی نیز پیروز میدان خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ - 29September 2021

فرهنگ عاشورایی، ما را در جنگ اقتصادی پیروز میدان خواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، امروز (چهارشنبه) در همایش «یادگاران دفاع مقدس» که در خلخال برگزار شد، اظهار داشت: ملت ما همان‌طور که با مقاومت خود در طول هشت سال دفاع مقدس از کیان اسلامی دفاع و مانع از تجاوز دشمن به خاک کشور شد، به‌زودی طعم شیرین مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمن را نیز خواهند چشید.

وی افزود: عضویت ایران اسلامی در سازمان «شانگ‌های» کمک بزرگی به عبور از شرایط سخت تحریم بوده و همین امر موجب شده است تا آمریکا پیام‌های مذاکره با ایران را افزایش دهد.

سردار سنایی‌راد اضافه کرد: با روی کارآمدن دولت جدید برگرفته از سیاست گفتمان انقلاب، بارقه امیدی در دل مردم برای حل مشکلات اقتصادی به‌وجود آمده و سیاست دولت استفاده از فکر و نظر صاحب‌نظران حتی از جناح مخالف برای حل سریع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های داخل نظام آماده همکاری با دولت سیزدهم است، گفت: مردم از برخی بی‌صداقتی‌ها خسته و دل‌زده بوده و توقع حل مشکلات را با کار مضاعف و مسئولیت‌پذیری دارند.

سردار سنایی‌راد اظهار داشت: مردم مطالباتی دارند که با تعجیل انجام شود و دولت باید در برآورده شدن این انتظارات تعجیل کند؛ چراکه مردم توقع دارند مسئولان با خدمت جهادی مشکلات را مرتفع کنند.

وی دولت سیزدهم را نماد خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: امروز رئیس جمهوری و وزرای وی، تمام قوای خود را برای خدمت جهادی به مردم جزم کرده‌اند.

سردار سنایی‌راد با اظهار تاسف از سهم‌خواهی برخی افراد از دولت سیزدهم، آمادگی همه نیرو‌های سیاسی و ظرفیت‌های ملی برای همکاری با رئیس جمهوری را یک مزیت مهم دانست و گفت: این ظرفیت‌ها آماده است تا به ظرفیت‌های دولت برای حل مشکلات وصل شود.

وی گفت: امروز به‌کارگیری حکمت در کنار مصلحت، نیاز جامعه بوده و با توجه به این‌که هرگونه تحول در ساختار اقتصادی کشور نیازمند تغییر است، باید امور در کمال حوصله، صبر و شکیبایی پیش رفته و در این بین حکمت نباید فدای عجله و شتاب شود.

سردار سنایی‌راد بیان کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا تولید کشور را تحت تاثیر مستقیم خود قرار داده و در کنار تحریم‌های اقتصادی، به‌طور مستیقم بر افزایش فشار اقتصادی تاثیرگذار بوده است، اولویت دولت اجرای کامل طرح واکسیناسیون در کشور است که در شرایط فعلی این کار بر همه کار‌ها و برنامه‌های دولت اولویت دارد.

وی گفت: بدیهی است که با مهار کرونا و بهبود شرایط تولیدی کشور، دولت برای اجرای برنامه‌های اولویت‌دار دیگر همچون مشکل مسکن، اشتغال، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی و مبارزه با فساد، به موقع اقدام خواهد کرد.

سردار سنایی راد گفت: تواضع مسئولان، خدمت‌گذاری بی‌منت به مردم، ایجاد امید در جامعه و استفاده از نیرو‌های توانمند جناح رقیب سیاست دولت جدید است و برای دستیابی به این هدف همه کسانی که به کشور خود علاقه‌مند هستند، دولت را یاری خواهند کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: امروز راه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ادامه راه امام خمینی (ره) برای حفظ اقتدار ایران اسلامی است و با توجه به شرایط خاص کشور، همه جناح‌های سیاسی باید پای کار بیایند تا مشکلات اقتصادی از پیش پای مردم که به حد کافی در برابر فشار مالی و اقتصادی مقاومت کرده‌اند، برداشته شود.

سردار سنایی‌راد اضافه کرد: عامل پیروزی ایران اسلامی در مقابل دشمنان به‌خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس، وجود فرهنگ عاشورایی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و همین عملکرد عاشورایی ما را در جنگ اقتصادی نیز پیروز میدان خواهد کرد.

در همایش یادگاران دفاع مقدس خلخال که در محل مصلی آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این شهر برگزار شد، حجت‌الاسلام «کریم اسدی» امام جمعه این شهرستان نیز اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های بزرگ خدادی منطقه، بی‌توجهی به این منطقه موجب شده تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از سایر مناطق استان و کشور دیده شود.

وی افزود: مردم ولایی، متدین و غیرتمند خلخال همه توان خود را برای حفظ دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی ایران به‌کار گرفته‌اند و امروز برای بهره‌مندی مساوی از خدمات نظام، نیازمند توجه ویزه مسئولان استانی و کشوری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار