مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

ارسال 23 اثر از گلستان به جشنواره ملی هنری فانوس

«اعتراف» گفت: پس از فراخوان و جمع بندی آثار ارسالی به دبیرخانه استانی، نهایتا 23 اثر از استان گلستان از شاخه‌های مختلف به دبیرخانه مرکزی جشنواره ملی فانوس ارسال شد.
کد خبر: ۴۸۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 29September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، آیین اختتامیه استانی پنجمین جشنواره هنری فانوس، امروز با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل و برگزیدگان استانی جشنواره فانوس، در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان، گزارشی از روند اجرایی، فراخوان، اطلاع رسانی، جمع آوری و ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی ارائه داد و اظهار داشت: پس از فراخوان و جمع بندی آثار ارسالی به دبیرخانه استانی، نهایتا 23 اثر از شاخه های تئاتر صحنه‌ای، نمایشنامه، موسیقی با کلام، سرود و همخوانی، عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر، خوشنویسی، نمایش رادیویی، پادکست، فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن و نماهنگ به دبیرخانه مرکزی در سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس ارسال شد.

در پایان این مراسم از کتاب فیلم نامه دفاع مقدس با عنوان «ضربدر سفید» رونمایی شد و از برگزیدگان جشنواره استانی نیز تجلیل بعمل آمد.

ارسال 23 اثر از گلستان به جشنواره ملی هنری فانوس

ارسال 23 اثر از گلستان به جشنواره ملی هنری فانوس

ارسال 23 اثر از گلستان به جشنواره ملی هنری فانوس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار