مادر شهیدان «رضایی» آسمانی شد

مادر شهیدان «علی‌اصغر و احمدعلی رضایی» و همسر جانباز «حسین رضایی» پس از سال‌ها دوری از عزیزانش آسمانی و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۸۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ - 29September 2021

مادر شهیدان «رضایی» آسمانی شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «کبری نیکدل» مادر شهیدان «علی‌اصغر و احمدعلی رضایی» و همسر جانباز متوفی 45 درصد «حسین رضایی» در 93 سالگی به علت کهولت سن و پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر این اسوه صبر و مقاومت امروز پس از ادای احترام آحاد مردم و مسئولان و طواف و اقامه نماز در رواق حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این مادر دلسوز را به خانواده‌ شهیدان «رضایی» تسلیت گفت و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.

حسین رضایی جانباز 45 درصد و پدر شهیدان به علت کهولت سن در 12 اردیبهشت 1392 به رحمت ایزدی پیوست و پیکر این رزمنده دفاع مقدس در صحن آزادی حرم مطهر رضوی مدفون شده است.

برادران شهید «علی اصغر و احمدعلی رضایی» در ششم دی 1346 و 25 شهریور 1339 چشم به جهان گشودند و در یکم اردیبهشت 1366 در سردشت و سوم تیر 1361 در شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها