اصلاح قصور شهرداری خاش در خصوص تغییر نام کوچه شهید

شهرداری خاش در هفته گذشته در اقدامی عجیب نام کوچه شهید "محمود عباس زاده" را به کوچه "جوان" تغییر داد که با واکنش خانواده‌های شهدا و برخی نهادهای فرهنگی این قصور اصلاح شد.
کد خبر: ۴۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ - 11June 2015

اصلاح قصور شهرداری خاش در خصوص تغییر نام کوچه شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از زاهدان، با سفر سید محسن کالوندی مشاور امور جوانان استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان خاش کوچهای به نام کوچه جوان به مناسبت هفته جوان در این شهرستان افتتاح شد که افتتاح این کوچه را در ابتدا همه به فال نیک گرفتند و هرچند که افتتاح کوچه جوان هیچ دردی را از مطالبات و مشکلات جوانان را حل نمیکند اما باز هم در نوع خود اقدامی قابل تحسین بود.

اما پس از اینکه متوجه شدیم این کوچه قبلاً به نام شهید "محمود عباس زاده" نخستین و تنها شهید انقلاب در خاش بوده است که شهرداری خاش در شب قبل از این مراسم و با عجله زیاد در اقدامی تعجب بر انگیز تابلوی کوچه شهید "محمود عباس زاده" را حذف و جای آن تابلوی کوچه جوان را نصب کرده است با واکنش جامعه ایثارگر و خانواده معظم شهدا و نهادهای فرهنگی در کوتاه ترین زمان ممکن این قصور شهرداری خاش اصلاح شد و و تابلوی شهید به جای اولش برگردانده شد و تابلوی کوچه جوان به جای دیگری منتقل شد.

مسئولین شهرداری خاش با اظهار بر سهوی بودن این عمل از مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان و بخصوص از خانواده معظم شهدا بابت این قصور عذر خواهی کردند.

نظر شما
پربیننده ها