مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

۶۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد به چاپ می‌رسد

سرهنگ «آسمند» از برنامه‌ریزی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برای چاپ ۶۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد کتاب تا پایان امسال به بازار نشر عرضه می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 29September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی چهار عنوان کتاب دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز به عنوان روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس نام‌گذاری شده است که الگوهای جاودان دفاع مقدس هستند.

وی چاپ و نشر کتاب در حوزه دفاع مقدس را از مهم‌ترین رسالت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: در این راستا، برای چاپ ۶۰ عنوان کتاب در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون فرآیندهای چاپ ۴۲ عنوان کتاب انجام شده که تعدادی از آنها به چاپ رسیده و سایر کتاب‌ها در مراحل مختلف تدوین، ویراستاری و اخذ مجوزهای چاپ قرار دارند.

آسمند کتاب «این چهل و یک مرد» را از آثار ادبی فاخر حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دانست و متذکر شد: در این کتاب به زبانی شیوا به بیان حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس پرداخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار