استاندار خوزستان:

خدمات مورد نیاز برای بازگشت زوار حسینی به شکل مطلوبی تدارک دیده شده است

خلیلیان گفت: قرار نبود بازگشت زائران را از مرزهای زمینی انجام بگیرد اما شرایط ایجاب می‌کرد چنین اتفاقی بیفتد به همین دلیل دستگاه‌های ذیربط با فرصت کمی که داشتند آماده شدند تا خدمات مورد نیاز را به زوار حسینی ارائه دهند.
کد خبر: ۴۸۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ - 29September 2021

خدمات مورد نیاز برای بازگشت زوار حسینی به شکل مطلوبی تدارک دیده شده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه اظهار داشت: با وجود اینکه قرار نبود بازگشت زائران را از مرزهای زمینی داشته باشیم اما دستگاه‌های ذیربط با فرصت کمی که داشتند به بهترین شکل آماده شدند و خدمات مورد نیاز برای زوار حسینی را به شکل مطلوبی تدارک دیدند.

وی افزود: در ستاد اربعین تقسیم کار شده تا کار زائران اربعین حسینی تسهیل شود و با توجه به‌ سختی سفر برای زائران هنگام ورود به کشور خدمات مناسب برای آنها ارائه خواهد شد.

خلیلیان بیان داشت: اتوبوس‌هایی در مرز مستقر شده‌اند و زائران حسینی می‌توانند به سهولت به اقصی نقاط کشور حرکت کنند، همچنین زائران حسینی از ظرفیت ریلی از خرمشهر به اهواز و تهران می‌توانند استفاده کنند. روند خدمت‌رسانی به زوار حسینی و بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) از مرز شلمچه خوب، جاری و روان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها