مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

نویسندگان در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس مسئولیت خطیری بر عهده دارند

حجت‌الاسلام «حکمتی‌نیک» با بیان اینکه ما نتوانسته‌ایم همه واقعیت‌های دفاع مقدس را برای نسل جدید بازگو و تبیین کنیم، گفت: هنرمندان، راویان و نویسندگان در زمینه تبیین دستاوردهای دفاع مقدس وظیفه خطیری بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۸۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 29September 2021

دستاوردهای دوران دفاع مقدس بازگو شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی چهار عنوان کتاب دفاع مقدس با بیان اینکه ما نتوانسته‌ایم همه واقعیت‌های دفاع مقدس را برای نسل جدید تبیین کنیم، اظهار داشت: دفاع مقدس در ابعاد مختلف نیاز به تبیین دارد و نیاز است هنرمندان، راویان، نویسندگان و کسانی که دست به قلم دارند در راستای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس تلاش کرده و در این راه به صورت جدی حمایت شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع مقدس از زوایای مختلف قابل تبیین است، افزود: صدور انقلاب اسلامی از ارزشمندترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس است. فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی، مبارزه با استکبار و روحیه جهادی از برجستگی‌های تفکر شیعی است که در روز عاشورا تفسیر شد و شهدای ما با تأسی از عاشورا، یک بار دیگر اینها را تفسیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس تحریم بودیم اما با تجربیات دفاع مقدس امروز به پیشرفت‌های بزرگ نظامی دست یافته‌ایم، گفت: دستاوردهای دفاع مقدس باید بازگو شود و فرماندهان، رزمندگان و راویان دفاع مقدس باید این کار را انجام دهند تا مردم و نسل جوان با این فرهنگ و گنجینه ارزشمند آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار