برگزاری جلسه بازخوانی نقش رزمندگان ارتش منتسب به استان اردبیل در دفاع مقدس

جلسه بازخوانی نقش رزمندگان منتسب به ارتش استان اردبیل با حضور پیشکسوتان ارتشی استان در موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 29September 2021

برگزاری جلسه بازخوانی نقش رزمندگان ارتش منتسب به استان اردبیل در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه بازخوانی نقش رزمندگان منتسب به ارتش استان اردبیل با حضور فرماندهان و پیشکسوتان ارتشی استان اردبیل در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، شعار «ما مقتدریم» را حاصل اتحاد نیروهای مسلح و بسیج مردمی و ملت و دولت دانست که حول رهبری ولایت فقیه شکل گرفته است.

واحد افزود: ارتش قهرمان همواره در طول هشت سال دفاع مقدس بهترین و ماندگارترین حماسه ها را خلق کرد و از خود نام و نشان نیک به یادگار گذاشت.

دبیر ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: رزمندگان ارتشی استان اردبیل به ویژه دلاوران تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا با شجاعت تمام در مأموریت های خود در دفاع مقدس حاضر شدند و جلسات باز خوانی نقش این قهرمانان و یادگاران 1181 شهید ارتش استان در دفاع مقدس تا ادای کامل حق  مطلب در خصوص آنها توسط محققان و نویسندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ادامه خواهد داشت.

در ادامه «بهمن میکائیلی»، «کاظم زارع ولی محمدی»، «علیرضا صیامی»، «رحیم شاکر»، «بابا باغبان شاکر»، «بیوک یوسفی» و «سید احمد کمالی» از فرماندهان و پیشکسوتان آزاده و جانباز ارتشی استان اردبیل به بیان گوشه ای از خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند و از نقش یگان های ارتش منتسب به استان اردبیل در دفاع مقدس سخن گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار