رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

شهدای سرباز مظهر مجاهدت، قدرت و اقتدار ملت هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی با بیان اینکه تکریم شهدا یکی از نیاز‌های ملی، فکری و روحی ماست، گفت: شهدای سرباز مظهر مجاهدت و اقتدار ملت ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۴۸۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ - 29September 2021

شهدای سرباز مظهر مجاهدت، قدرت و اقتدار ملت هستند / ما با قرار گرفتن در فضای تکریم شهدا تجدید حیات می‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، حجت‎‌الاسلام و‌المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم یادواره ۲۴۱ سرباز شهید نیروی پدافند هوایی ارتش با تبریک سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تکریم شهدا یکی از نیاز‌های ملی، فکری و روحی ماست و به شدت باید در برگزاری هر چه با شکوه‌تر یاد و نام شهدا اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: جلساتی که در آنها نام، راه و آرمان‌های شهدا مطرح می‌شود همچون هوایی است که به یکایک ما حیات می‌بخشد و به آن نیاز مبرم داریم درنتیجه ما با قرار گرفتن در فضای تکریم شهدا تجدید حیات می‌کنیم و اگر این مهم نباشد دچار مرگ اجتماعی می‌شویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بار سنگین صیانت، حراست، استقلال و تمامیت ارضی و مرزی کشور چه در زمان صلح و چه در جنگ بر عهده سربازان وظیفه است، یادآور شد: سربازان جوان ما نیروی پیشران در دفاع از حیثیت ملی بوده هستند و خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه آمار شهدای سرباز در طول جنگ تحمیلی نشان از حضور موثر این نیروی کارآمد در مجموعه نیرو‌های مسلح و جنگ تحمیلی دارد، تصریح کرد: سربازان شهید مظهر مجاهدت، قدرت و اقتدار ملت هستند و سرمایه‌های بزرگ و تکیه‌گاه‌هایی هستند که همه ما این امنیت، آسایش و راحتی را مدیون آن‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید به نقش مهم و اساسی خانواده‌های معظم شهدا در تعلیم، تربیت و تحت تاثیر قرار دادن فرهنگ فاطمی و زینبی (س) در وجود چنین غیورمردانی که در نهایت سمبل آزادی، غیرتمندی، شرافت و عزتمندی شدند، تصریح کرد: هم اکنون ما دو رسالت ترویج و تبیین فرهنگ شهادت را باید وظیفه خود بدانیم.

بنا بر این گزارش در پایان مراسم از خانواده‌های معظم شهدای سرباز تجلیل و کتاب (خدمت سربازی در آینه‌ی اسلام) به نگارش روحانی ابوالفضل رحیمی توسط حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رونمایی شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار