امام جمعه بوشهر:

شهید «نادر مهدوی» در خلیج‌فارس اقتدار ایران اسلامی را به منصه ظهور رساندند

«صفایی بوشهری» گفت: شهید «نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج‌فارس با شکست آمریکا در خلیج‌فارس اقتدار ایران اسلامی را به منصه ظهور رساندند.
کد خبر: ۴۸۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 29September 2021

شهید «نادر مهدوی» در خلیج‌فارس اقتدار ایران اسلامی را به منصه ظهور رساندندبه گزارش  دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» شامگاه چهارشنبه در همایش فرماندهان و مدیران بخش های مختلف منطقه دوم خطوط هوایی، فرماندهی و سپاه پاسداران با قدردانی از مجاهدت، ایثارگری و نیازهای این نیرو اظهار داشت: منطقه دوم منطقه ای منطقه سپاه پیشانی خط حمله و افتخار ملت ایران و استان بوشهر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان منطقه دوم پلیس دریایی سپاه یکی از مراکز مهم بازی و دفاعی در هشت سال دفاع مقدس گفت: اساس این نیرو تقوا، اخلاق و نماد ایمان، عمل صالح و اقتدار است.

امام جمعه بوشهر منطقه دوم مردم دریایی سپاه را لشکر اهل بیت علیهالسلام با روحیه مجاهدت و شهادت طلبی دانست و افزود: خدمات و فعالیت های دریایی سپاه باعث افتخار نظام اسلامی، ملت ایران و مردم ولایتمیدار استان بوشهر است.

وی با گرامیداشت نام و یاد شهدا گرانقدر و با اشاره به اینکه بوشهر در همه عرصه های ارزش آفرین است خاطرنشان کرد: انگلیس چهار بار در ادوار مختلف تاریخی به بوشهر حمله کرد و هر بار شکست مفتضحانه خورد.

صفایی بوشهری ، شکست آمریکا در خلیجفارس توسط رزمندگان منطقه دوم پلیس دریایی سپاه پاسداران را از دیگر افتخارات استان بوشهر دانست و بیان کرد: شهید «نادر مهدوی و همرزمانش در خلیجفارس با شکست آمریکا در خلیجفارس اقتدار ایران اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بر توان رزمندگان منطقه دوم تروریست های سپاهی هر روز افزوده است خاطر نشان کرد: در عملیات گوناگون رزمندگان منطقه دوم پلیس دریایی سپاه با اقتدار آمریکا در خلیجفارس به ذلت کشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اقتدار روزافزون نظام اسلامی ایران در جهان تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی حزب بعث عراق با حمایت از فعالیت های مختلف غربی و شرقی ، ایران اسلامی با اقتدار و صلابت تمام دشمنان را شکست داد.

وی انقلاب اسلامی را مقتدر و با صلابت دانست و بیان کرد: هر روز بر عزت، توانمندی، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران افزوده شد درحالی که هر روز دشمنان ایران رو به افول مغروند و به نابودی کشیده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها