رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان:

شهدا در «جنگ نرم» و «جنگ سخت» سنگ تمام گذاشتند

«نقدی» گفت: شهدا در سنگر‌های مختلف از جمله علم و دانش، فرهنگی، نظامی و در یک کلام در جبهه‌ «جنگ نرم» و «جنگ سخت» سنگ تمام گذاشتند و بر ما واجب است که از راه و مرام ایشان پیروی کرده و آن را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۴۸۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ - 30September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «رضا نقدی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌همراه هیئت رئیسه، معاونین و همکاران، صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

وی در این مراسم اظهار داشت: تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت، از وظایف دینی و آرمانی همگان است.

نقدی با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل آینده‌ساز کشور، گفت: هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه جهان، برگ زرینی از حماسه‌ای است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

وی بیان داشت: شهادت واژه‌ای است که با فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی گره خورده است؛ لذا تکلیف و وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و آرمان‌هایی است که به خاطر آن شهدای عزیزمان از جان خود گذشتند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به این‌که وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهداست، گفت: امنیت حاضر در کشور مدیون قطره قطره خون شهدا و شجاعت ایثارگران گران‌قدر است.

وی تاکید کرد: شهدا در سنگر‌های مختلف از جمله علم و دانش، فرهنگی، نظامی و در یک کلام در جبهه‌ جنگ نرم و سخت سنگ تمام گذاشتند و بر ما واجب است که از راه و مرام ایشان پیروی کرده و آن را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

شهادت با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی گره خورده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها