فرهنگیان بسیجی استان قم تقدیر شدند

مراسم تقدیر از فرهنگیان برگزیده بسیجی استان قم در تالار فرهنگیان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ - 13June 2015

فرهنگیان بسیجی استان قم تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در این مراسم، عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم گزارشی از برنامه های سازمان در زمینه تشکیل حلقات صالحین، برگزاری اردو، کارگاه و دوره های آموزشی، علمی تحقیقی، امر به معروف، مسابقات کتابخوانی، دیدار با خانواده های معظم شهدای آموزش و پرورش و دیگر برنامه های فرهنگی و حفظ انسجام طی سال تحصیلی 94-93 ارائه داد.

به گفته وی بدلیل تراکم برنامه های استان در اردیبهشت و اوایل خرداد، برگزاری همایش روز قشر بسیج فرهنگیان به چنین روزی موکول گردید.

حجت الاسلام حسین زاده سرمربی حلقات صالحین بسیج فرهنگیان و حجت الاسلام موسوی از کارشناسان تربیتی استان نیز طی سخنانی با اشاره به احادیثی از اهل بیت(ع)، به راهکارهای مطمئن جهت جلوگیری از خشم در افراد پرداخته و با تاکید بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، رافت و محبت توام با پشتکار و پیگیری را سیره حضرت رسول(ص)، امامان بزرگوار و یاران باوفایشان در اقامه معروف و نهی از منکر دانستند.

حمید رضا دژآگام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز در این مراسم سرمایه اجتماعی نظام اسلامی را بسیج دانست و افزود: این سرمایه عظیم و گسترده که آکنده از تخصص، تعهد، اعتبار، اطمینان و ایمان به خداست، با همت و ابتکار حضرت امام(ره) بوجود آمد.

در پایان این مراسم که با پخش سه کلیپ بصیرتی از سخنان مقام معظم رهبری و توزیع کتاب، لوح فشرده وبسته های فرهنگی همراه بود، تعدادی از فرهنگیان بسیجی برگزیده و موفق  در جشنواره علمی و پژوهشی و سایر فعالیت ها با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر شدند.

در این مراسم، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، حیدر رستمی مسئول سابق امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش قم، معاونان اداره کل و روسای نواحی چهار گانه آموزش و پرورش، میرهادی، علامه و حجت الاسلام عیسوی مسئولان بسیج دانش آموزی، بسیج هنرمندان و بسیج مساجد و محلات قم، مدیران کانون های بسیج فرهنگیان، تعدادی از مسئولان سپاه و واحدهای اداری آموزش و پرورش، مدیران واحدهای آموزشی و فرهنگیان بسیجی قم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار