مدیر هنری و سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

راهیابی ۱۷ اثر از خراسان شمالی به مرحله کشوری جشنواره «فانوس»

«زارعی» گفت: آثار برگزیده در مرحله استانی جشنواره «فانوس» در خراسان شمالی، توسط داوران مورد بررسی قرار گرفت که در مجموع ۳۵ اثر انتخاب شد و از میان آن‌ها ۱۷ اثر به‌عنوان آثار برتر، به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
کد خبر: ۴۸۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 30September 2021

17اثر به عنوان آثار برتر پنجمین دوره جشنواره فانوس برگزیده شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، «مجتبی زارعی» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی در مراسم اختتامیه مرحله استانی پنجمین دوره جشنواره «فانوس» در این استان، اظهار داشت: برگزاری جشنواره «فانوس» ویژه تولیدات و آثار هنری و سینمایی، بستری مناسب برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌دلیل دفاع مقدس است که اگر درست و هوشمندانه از این ظرفیت‌ها استفاده شود، زمینه عزت، اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی تا سال‌ها تأمین خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در پنج بخش؛ هنر‌های «نمایشی»، «موسیقی و سرود»، «تجسمی»، «رادیویی و سینما» و «تلویزیون»، در ۲۲ شاخه برگزار شد.

زارعی گفت: با توجه به استقبال خوبی که از جشنواره «فانوس» در سال‌های گذشته انجام شد، در پنجمین دوره جشنواره در ۲ مرحله استانی و کشوری برنامه‌ریزی لازم انجام شده که ضمن ارتقاء کمی و کیفی تولیدات هنری و سینمایی، به کشف استعداد‌های بومی به‌ویژه هنرمندان جوان، متعهد و انقلابی و ایجاد انگیزه در بین آن‌ها پرداخته شده است.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده در مرحله استانی جشنواره «فانوس» در خراسان شمالی، توسط داوران مورد بررسی قرار گرفت که در مجموع ۳۵ اثر انتخاب شد و از میان آن‌ها ۱۷ اثر به‌عنوان آثار برتر، به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار