مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان:

رزمندگان نشان دادند که همیشه نگهبان دین و قرآن هستند

«حسینی» گفت: ایران در ۱۵۰ سال گذشته، در همه جنگ‌ها شکست می‌خورد و هربار در یک جنگ یک گوشه‌ای از خاک آن به دست دشمنان می‌افتاد؛ اما رزمندگان در دفاع مقدس ثابت کردند که شیران این بیشه‌اند و همیشه نگهبان این مردم، کشور، نظام، دین، قرآن و مذهب خواهند بود.
کد خبر: ۴۸۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 30September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور سرهنگ پاسدار «محمدباقر صفار» جانشین بسیج اقشار سپاه «نینوا» استان گلستان، سرهنگ پاسدار «علی‌اصغر تناور» فرمانده حوزه بسیج «شهید بهشتی» ادارات کل استان و «سید محسن حسینی» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان، در شرکت آب منطقه‌ای گلستان برگزار شد.

سرهنگ «صفار» در این مراسم اظهار داشت: لحظه به لحظه جنگ هشت ساله ما، دفاع مقدس بود و دشمنان انقلاب اسلامی ایران همه تلاش خود را برای فروپاشی این انقلاب تا سال ۱۳۵۹ انجام دادند و، چون به نتیجه نرسیدند، به گزینه نظامی با همکاری عراق و متحدانش روی آوردند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان نیز در این مراسم گفت: در این شرکت، سه فرزند شهید، ۲۵ رزمنده، ۱۵ جانباز، آزاده و فرزند جانباز داریم که با فرهنگ ایثار و مقاومت آشنایی کامل دارند.

وی افزود: ایران در ۱۵۰ سال گذشته، در همه جنگ‌ها شکست می‌خورد و هربار در یک جنگ یک گوشه‌ای از خاک آن به دست دشمنان می‌افتاد؛ اما رزمندگان در دفاع مقدس ثابت کردند که شیران این بیشه‌اند و همیشه نگهبان این مردم، کشور، نظام، دین، قرآن و مذهب خواهند بود.

رزمندگان نشان دادند که همیشه نگهبان دین و قرآن هستند

رزمندگان نشان دادند که همیشه نگهبان دین و قرآن هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار