سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز:

حرکت در مسیر شهدا، تضمین‌کننده آینده کشور است

سرهنگ «رنجبرپور» حرکت در مسیر شهدا را تضمین‌کننده آینده کشور دانست و گفت: همه ما باید شهدا را ناظر و شاهد بر اعمال خود بدانیم و ادامه‌دهنده راه این بزرگ‌مردان تاریخ باشیم.
کد خبر: ۴۸۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 30September 2021

حرکت در مسیر شهدا، تضمین‌کننده آینده کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «یدالله رنجبرپور» سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز امروز در دیدار با خانواده شهید «حسین نادعلی» با اشاره به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خود را خدمتگزار مردم می‌داند، اظهار داشت: همه ما وارثان خون شهدا هستیم و باید ادامه‌دهندگان واقعی راه آن‌ها باشیم.

وی حرکت در مسیر شهدا را تضمین‌کننده آینده کشور دانست و مطرح کرد: همه ما باید شهدا را ناظر و شاهد بر اعمال خود بدانیم و ادامه‌دهنده راه این بزرگ‌مردان تاریخ باشیم. تکریم خانواده‌های معزز شهدا، آبیاری درخت تنومند انقلاب است.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس البرز افزود: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و نقش آنان در تأمین امنیت امروز جامعه بی‌بدیل است. هر یک از شهدای عزیز، چراغی بر سر راه مردم و آیندگان قرار دادند که روشنایی آن از گمراهی اهل معرفت جلوگیری می‌کند.

سرهنگ رنجبرپور در پایان گفت: با مطالعه زندگی‌نامه شهدا درمی‌یابیم که این افراد با روح بزرگی که داشتند از همه هستی خود در راه اعتلا و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی این آب و خاک گذشتند و نامشان تا ابد در تاریخ جاودانه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها