با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در مازندران از رهبر انقلاب و مردم در تشییع پیکر علامه «حسن‌زاده» قدردانی کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور باشکوه مردم علوی مازندران در تشییع پیکر مطهر علامه «حسن‌زاده آملی» قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۸۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 30September 2021

نماینده ولی فقیه در مازندران از رهبر انقلاب اسلامی و مردم مازندران قدردانی کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور باشکوه مردم علوی مازندران در تشییع پیکر مطهر علامه «حسن‌زاده آملی» قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

... وکان سعیکم مشکورا (انسان/۲۲)

بدین‌وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از امام و قائد، مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) که نماز را بر پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی اقامه کردند، پیام تسلیت دادند و مجلس باشکوه در مدرسه فیضیه برگزار نمودند اعلام می‌نمایم.

همچنین از قاطبه مردم عالم دوست و حق شناس مازندران به ویژه آمل عالم پرور و انقلابی، نیز همه مسئولین کشوری و لشکری، اصناف، اقشار، علما و روحانیت که با احساسات پاک و حضور باشکوه در تجلیل از پیکر مرحوم آیت الله علامه «حسن‌زاده آملی» افتخار آفریدند و این فرزند راستین خود را در سفر آخرت جانانه و پر شور تشییع نمودند کمال تشکر دارم.

از علامه شهیر و مفسر کبیر جوادی آملی (حفظه الله تعالی) که با پیام دلنشین و فرستادن فرزند گرانقدر خود به دل‌های ما تسلی بخشیدند صمیمانه تشکر دارم.

سلامتی و توفیقات همگان را در راستای عبودیت و بندگی الهی، رشد و سازندگی ایران اسلامی و تقویت جریان انقلابی از خدای بزرگ خواستارم و مجدداً از جانب همگان به بیت شریف و عموم بازماندگان و فرزندان آن خداجوی به خدا پیوسته عرض تسلیت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار