جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

شهدای مدافع حرم ستون‌های مستحکم اقتدار و امنیت کشور هستند

سردار «قریشی» گفت: شهدای مدافع حرم ستون‌های مستحکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند چراکه اگر مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان نبود پیشروی‌های گروه‌های تروریستی دامن‌گیر مرزهای کشور و داخل شهرهای ایران می‌رسید.
کد خبر: ۴۸۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ - 30September 2021

شهدای مدافع حرم ستون‌های مستحکم اقتدار و امنیت کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم عرصه دفاع از ارزش‌های اسلامی و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) را از ایران تا منطقه اسلامی گسترش دادند و با دفاع همه‌جانبه تهدیدات را از منطقه دور کردند. رزمندگان مدافع حرم با نقش‌آفرینی در جبهه مقاومت مقابل پیشبرد اهداف شوم دشمنان در منطقه ایستادگی کردند و توطئه‌های منطقه‌ای آنها را خنثی نمودند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم ستون‌های مستحکم اقتدار و امنیت کشور در شرایط فعلی هستند چراکه اگر مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان نبود پیشروی‌های گروه‌های تروریستی دامن‌گیر مرزهای کشور و داخل شهرهای ایران می‌رسید و لذا سربلندی و عزت کشور مدیون رشادت‌ها و جوانمردی‌های این عزیزان است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهدای مدافع حرم در بهترین شرایطی که در دنیا برای آنها فراهم بود به همه آرزوهای دنیایی پشت کردند و از تعلقات دنیا گذشتند و راه پرافتخار جهاد فی سبیل الله را طی کردند و علاوه بر اینکه سعادتمند شدند سعادت مسلمانان را رقم زدند.

قریشی گفت: شهدای مدافع حرم با لبیک‌گویی به ندای اهل‌بیت (ع) به قافله شهدا پیوستند و در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و مهمترین شاخصه رفتاری شهدای مدافع حرم ولایتمداری و بصیرت آنهاست. شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم با مجاهدت های خود مسیر حق را به ملت نشان دادند و امروز وظیفه داریم مسیر ارزشمند جهاد فی سبیل الله را تا برافراشته شدن پرچم اسلام با قوت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار