طی مراسمی؛

برترین‌های بسیج در جشنواره «مالک اشتر» میبد تجلیل شدند

جشنواره «مالک اشتر» میبد به همت ناحیه مقاومت بسیج و دبیرخانه این جشنواره در مصلی آیت‌الله «اعرافی» میبد برگزار شد و طی مراسمی از برترین‌ها تجلیل شد.
کد خبر: ۴۸۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 30September 2021
به گزارش دفاع‌پرس از یزد، جشنواره «مالک اشتر» میبد به همت ناحیه مقاومت بسیج و دبیرخانه این جشنواره در مصلی آیت‌الله «اعرافی» میبد برگزار شد و طی مراسمی از برترین‌ها تجلیل شد.
 
تجلیل از برترین‌های بسیج در جشنواره «مالک اشتر» میبد
 
سرهنگ «هادی برزگر» جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در این مراسم اظهار داشت: اولویت سپاه شایسته سالاری است.
 
سرهنگ برزگر با بیان اینکه این جشنواره هرساله به تجلیل از بهترین‌های بسیج درسطح فرماندهان، شورا‌ها حوزه‌های مقاومت بسیج، فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای پایگاه‌ها و فعالیت بسیج می‌پردازد گفت: نیرو‌هایی که به صورت شبانه روزی در ایام کرونا و در طرح رزمایش کمک‌های مومنانه و طرح واکسیناسیون سردارسلیمانی تلاش داشتند تجلیل شدند.
 
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد افزود: این حرکت‌ها و سیاست‌ها چراغ راهی برای آینده بسیج درسال جاری خواهد بود.
 
برزگر تصریح کرد: امروز ۱۵۰ نفر از بسیجیان که در پایگاه‌های مقاومت و محلات در بخش‌های عملیاتی، دفاعی، امنیتی، محرومیت زدایی، رزمایش‌های کمک مومنانه، گشت‌های محله محور، شبکه تربیتی صالحین و اردو‌های جهادی درسال گذشته فعالیت داشتند تجلیل شدند. از این تعداد ۲۳ نفر هم به جشنواره استانی راه یافتند.
 
حجت الاسلام «کاظم کریم بیکی» نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان نیز در این مراسم گفت: شما بسیجیان نمونه بارز مردان هستید که هشت سال دفاع مقدس را به پیروزی رساندند.
 
وی با اشاره به جایگاه نیرو‌های مسلح به ویژه افسران جنگ نرم گفت: نیرو‌های نظامی و مسلح ما باید درکلام امیرالمومنین علی (ع) سنجیده شود.
 
حجت الاسلام کریم بیکی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح منهای خدا هیچ است تصریح کرد: اگر در دفاع مقدس جوانان و نوجوانان ما حماسه آفریدند به خاطر ایمان عمیق شان به ائمه معصومین و خدا بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار