با همت بسیج کارگران و‌ کارخانجات هرمزگان انجام شد؛

برگزاری يادواره شهدا و تجلیل از ايثارگران نيروگاه برق بندرعباس

مراسم یادواره شهدای نیروگاه برق بندرعباس و تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ - 30September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، يادواره شهدا و تجليل از ايثارگران نيروگاه برق بندرعباس با حضور معاون اجرایی سپاه امام سجاد (ع) و فرمانده بسيج كارگران و كارخانجات هرمزگان بر گزار شد.

در این یاد‌واره که با استقبال پرشور پرسنل زحمتکش و خدوم نیروگاه تولیدبرق، مدیران  و مسئولین این مجموعه برگزار شد، «حسین سلیمی» مدیرعامل نیروگاه برق بندرعباس طی سخنانی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: رشد و شکوفایی بخش های عظیمی از صنایع داخلی و قدرت دفاعی ایران اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ «رحمت الله دهقانی» معاون اجرایی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در ادامه این برنامه با یادآوری ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: حدود ۸۰ کشور در جنگ تحمیلی به شکل های مختلف به کشور عراق کمک کردند اما در نهایت ایران پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه تهاجم هشت ساله به ایران اولین جنگی است که به آن دفاع مقدس گفته شده، افزود: مقاومت و فداکاری های رزمندگان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس الگویی برای تمام جهانیان شد.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه اکنون همان فرهنگ ایثار و شهادت دوران هشت سال دفاع مقدس در کشور ما زنده است، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نمونه بارزی از زنده بودن این فرهنگ است که ایثار آنان هیچ گاه از یادمان نمی رود.

سرگرد «امیر ارسلان شهبازی» رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سواه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در ادامه این برنامه، وحدت، یکپارچگی و همدلی را رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: آنان در دوران دفاع مقدس با وحدت اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت در جنگ هشت ساله به اوج خود رسید، خاطر نشان کرد: جوانان و مردم بی هیچ چون و چرایی به امام شان لبیک می گفتند تا جایی که در هشت سال دفاع مقدس ملت ما ولایت پذیری خود را به اثبات رساندند.

«رضا مهرانی» مدیرعامل شرکت تولید برق بندرعباس نیز در پایان این برنامه یادآور شد: حماسه جاویدانی که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آفریدند هیچ گاه از خاطر ما فراموش نمی شود و این دفاع مقدس به عنوان یک ارزش برای ما ماندگار شده است و شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید در راستای ارج نهادن به مقام شامخ آنها عمل کنیم.

نیروگاه برق بندرعباس چهار شهید به نام های شهيد «رحمان باقر جيران»، شهيد «محمد سالاری»، شهيد «رضا خوشبخت» و شهيد «حسين شهابي پور» تقدیم نظام مقدس کرده و در حال حاضر بالغ بر ۱۳۰ رزمنده ایثارگر و ۱۱جانباز و آزاده در این مجموعه شاغل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار