پیکر جانباز شهید مشهدی در حرم مطهر رضوی تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شهید ۷۰ درصد «سید احمد احمدزاده» و پدر شهید «سید عباس احمدزاده» با حضور مسئولان، زائران و مجاوران امام رضا (ع) در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ - 01October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم تشییع «سید احمد احمدزاده» جانباز ۷۰ درصد مشهدی و پدر شهید «سید عباس احمدزاده» که روز پنجشنبه و پس از تحمل سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت، در سن ۸۱ سالگی به شهادت رسیده بود، با حضور مسئولان، زائران و مجاوران امام رضا (ع) در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف و اقامه نماز در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در گلزار شهدا بهشت رضا (ع)  مشهد و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده ‌شد.

جانباز ۷۰ درصد شهید «سید احمد احمدزاده نوغانی» فرزند «سید شیر آقا» در ۹ آذر ۱۳۱۹ در مشهد به دنیا آمد و در نخستین روز از آذرماه ۱۳۶۰ در غرب کشور توسط نیروهای بعث عراق از ناحیه سر و جمجمه به مقام جانبازی نائل شد.

شهید «سید عباس احمدزاده نوغانی» در نخستین روز از فروردین ۱۳۴۴ در مشهد چشم به جهان گشود و در ۲۴ فروردین ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی فکه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر جانباز شهید مشهدی در حرم مطهر رضوی تشییع شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار