امام جمعه موقت دزفول:

حضور بی‌سابقه دولت در مناطق محروم امیدبخش است

حجت‌الاسلام بیگدلی گفت: دولت خود را خادم مردم می‌داند و رییس دولت روزهای تعطیل نیز به مناطق محروم سفر می‌کند، حضور بی‌سابقه دولت در مناطق محروم امیدبخش است.
کد خبر: ۴۸۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ - 01October 2021

حضور بی سابقه دولت در مناطق محروم امیدبخش استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «مرتضی بیگدلی» امام جمعه موقت دزفول در خطبه های این هفته نمازجمعه که در مصلای امام علی (ع) دزفول برگزار شد به حضور صهیونیست ها در آذربایجان و همسویی برخی کشورهای منطقه با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: این کشورها با این اقدام در تلاش اند ارتباط ایران را با بخش وسیعی از جامعه خارج قطع کنند و ضمن ایجاد ناامنی ضربه اقتصادی به کشورمان وارد کنند.

وی افزود: آمریکا به دنبال پیاده کردن سیاست های خود و تضعیف جایگاه جمهوری اسلامی ایران است ولی به لطف هوشیاری مسئولان و مردم متدین پرچم کشورمان همچنان برافراشته است، تحرکاتی ایجاد شده ولی نظام جمهوری اسلامی با اقتدار کامل حافظ منافع خود در مرزها خواهد بود.

امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه ها گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی از این پس شاهد نگرانی و تشویش مردم ناشی از سوء تدبیر، کم کاری و دست درازی به بیت المال نخواهیم بود.

حجت الاسلام بیگدلی متذکر شد: مردم متوجه شدند افرادی سرکار آمده اند که منش مردمی و نگاهی جهادی دارند، مردم تفاوت را  احساس می کنند و قدرشناس هستند.

وی افزود: دولت خود را خادم مردم می داند و رییس دولت روزهای تعطیل نیز به مناطق محروم سفر می کند، حضور بی سابقه دولت در مناطق محروم امیدبخش است.

امام جمعه موقت دزفول بیان داشت: گرانی فشار زیادی به مردم وارد کرده، دولت باید اقدام کند و در این خصوص سیاست های زودبازده را  اجرایی کند.

وی با تسلیت سالروز رحلت رسول اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، روز جهانی سالمندان را  گرامیداشت و گفت: سالمندان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، هر فرد مسنی در خانواده همچون پیغمبری است که باید شان وی حفظ شود .

حجت الاسلام بیگدلی آموزش سالمندان به ویژه در شرایط کرونایی را ضروری دانست و افزود: بهره مندی همه سنین از فناوری دیجیتال مورد توجه است که یکی از آن ها جامعه سالمندان هستند و لازم است با آموزش زمینه  حضور بیشتر این قشر در جامعه فراهم شود تا سلامت آنها حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار