همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

اجرای طرح «کاروان سلامت» در روستای «خوانسار»

همزمان با هفته دفاع مقدس، «کاروان سلامت» جمعیت هلال احمر شهرستان «خاتم» با حضور در روستای «خوانسار» از توابع این شهرستان، به ارائه خدمات رایگان پزشکی، دارویی، مامایی و پرستاری به مردم پرداخت.
کد خبر: ۴۸۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ - 02October 2021

اجرای طرح «کاروان سلامت» در روستای «خوانسار»به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «حسین نوید» رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان «خاتم»، با بیان این‌که اجرای طرح «کاروان‌ سلامت» از برنامه‌های موفق هلال احمر است، اظهار داشت: این طرح به‌همت واحد داوطلبان و استفاده از پتانسیل پزشکان داوطلبان و خیّران، در مناطق کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

وی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس، «کاروان سلامت» جمعیت هلال احمر شهرستان «خاتم» به روستای «خوانسار» از توابع بخش مرکزی این شهرستان اعزام شد و به اهالی این منطقه، با توجه بُعد مسافتی که تا مراکز درمانی دارند، خدمات پزشکی و پیراپزشکی را ارائه کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان «خاتم» گفت: در این طرح ۸۰ نفر از اهالی روستای «خاتم»، از خدمات رایگان پزشکی، دارویی، پرستاری و مامایی بهره‌مند شدند.

وی افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک بین خانوار‌های روستا جهت پیشگیری از کرونا، از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان «خاتم» خاطرنشان کرد: از کلیه داوطلبان اعم از پزشک، پرستار، تکنسین دارویی و سایر عزیزانی که در این برنامه حضور پیدا کردند، تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم خدماتی که باعث ارتقای سلامت و حمایت از مردم مناطق کم‌برخوردار می‌شود را توسعه دهیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار