فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی افتتاح شد+ تصاویر

ساختمان مقاومت اسلامی و موتورخانه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور مسئولان لشکری و کشوری افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 02October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم افتتاح فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی شامل ساختمان مقاومت اسلامی و موتورخانه مرکزی با حضور «سیدکمال‌الدین میرجعفریان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، «حسن موحدیان» رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، «سیدعبدالله ارجائی» شهردار مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا بهرام‌نژاد» فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی، امیر سرتیپ دوم «سیدرضا طباطبایی‌نیک» فرمانده گروه پدافند هوایی مشهد، جمعی از مسئولان شهری، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و خانواده شهدا امروز برگزار شد.

میرجعفریان در این مراسم اظهار داشت: دفاع همه جانبه ملت ایران اسلامی با یک کشور نبود بلکه همه دنیا در مقابل جمهوری اسلامی صف‌آرایی کرده بودند.

وی افزود: مقاومت جانانه ملت قهرمان کشورمان باعث شد تا حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشود. امنیت و آرامش امروز کشورمان را مرهون این ایستادگی می‌دانیم و لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم و به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس بهترین بستر برای انتقال مبانی و معارف دفاع مقدس است. تلاش برای راه‌اندازی این مرکز تنها یک مسئولیت اداری نیست بلکه یک وظیفه انسانی و اخلاقی است که باید همه در اجرای آن اهتمام بورزند.

این مسئول ابراز داشت: در جلسات هیئت مدیره و هیئت امنا مرکز فرهنگی تأکید شده که از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده شود. در این جلسات تقسیم کار صورت گرفته و تکالیفی هم برای دستگاه‌ها مشخص شده که امیدواریم همچون گذشته، مسئولین استانی پرتوان و با تکیه به روحیه جهادی هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل این مجموعه برای استفاده زائران و مجاوران اقدام کنند.

میرجعفریان گفت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد از تمام ظرفیت‌ها برای اختصاص ردیف بودجه ملی برای تکمیل این پروژه استفاده شود. امیدواریم با هم دلی‌ها و هم‌افزایی‌ها هر چه زودتر شاهد افتتاح فازهای بعدی این مجموعه فاخر باشیم.

ساختمان مقاومت اسلامی با حضور مسئولان لشکری و کشوری توسط همسر سردار سرلشکر شهید «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا افتتاح شد.

فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی افتتاح شد

فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی افتتاح شد

فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی افتتاح شد

فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی افتتاح شد

فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی افتتاح شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها