نماینده مردم در مجلس:

رزمایش فاتحان خیبر پیام‌آور اقتدار نظامی ایران در منطقه است

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و امنیت بوده، اما امنیت کشور خط قرمز نظام است، رزمایش فاتحان خیبر در منطقه شمال غرب پیام‌آور صلح برای دوستان و اقتدار نظامی برای دشمنان است.
کد خبر: ۴۸۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 02October 2021

رزمایش فاتحان خیبر پیام‌آور صلح برای دوستان و اقتدار نظامی برای دشمنان در منطقه است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدرضا میرتاج الدینی» نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ ارتش در شمال غرب کشور، اظهار داشت: با توجه به تحرکات تفرقه‌افکنانه رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز‌های کشور و حفظ آمادگی و اقتدار نظامی مهم است.

وی افزود: هر کشوری در داخل مرز‌های خود همواره برای حفظ آمادگی نیرو‌های مسلح و با توجه به شرایطی که در مسائل بین‌المللی پیش می‌آید رزمایش نظامی را انجام می‌دهد و کشور دیگری حق اعتراض ندارد. چگونه است که دولت آذربایجان به همراه دو یا سه کشور دیگر رزمایش را انجام می‌دهد، اما انتظار دارد جمهوری اسلامی در مرز‌های خود رزمایشی انجام ندهد، در شرایطی که لازم باشد رزمایش نظامی برگزار می‌کنیم و آمادگی نیرو‌های مسلح را اعلام می‌داریم. این امر یک تصمیم داخلی است.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:خط قرمز جمهوری اسلامی ایران، تمامیت ارضی کشور است و به همه همسایگان توصیه می‌کند به قوانین بین‌المللی در خصوص مرز‌ها احترام بگذارند و از اقدامات تفرقه‌افکنانه پرهیز کنند.

وی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و آرامش در منطقه بوده است و هیچ‌گاه خطری برای هیچ کشوری ایجاد نکرده، اما امنیت برای ما مهم است و پیام این رزمایش نیز صلح برای دوستان و اقتدار نظامی برای دشمنان در منطقه شمال غرب است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار