شهردار یزد:

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدیر در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند

«محی‌الدینی» یکی از ماموریت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را تربیت مدیر در تراز انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: این تشکل لازم است در راستای اجرای این ماموریت خود، اهتمام جدی داشته باشد.
کد خبر: ۴۸۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ - 02October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «ابوالقاسم محی‌الدینی» شهردار یزد، در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد، این اتحادیه را یک مجموعه فکری و تربیتی دانست و خواستار بازخوانی مبانی انقلاب اسلامی و رهنمود‌های امامین انقلاب در بین دانش‌آموزان شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افرادی که جریان انقلاب را شکل دادند، انسان‌های تربیت‌شده این مکتب بودند، از مجموعه انجمن اسلامی دانش‌آموزان خواست تا با مبانی خوبی که در این تشکل حاکم است، مدیر در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

محی‌الدینی وجود دبیرخانه ملی «همکلاسی آسمانی» در یزد را فرصت خوبی در جهت معرفی و شناساندن شهدای دانش‌آموز به نسل جدید انقلاب عنوان کرد و افزود: با وجود پرونده‌های سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز، می‌طلبد تا اصول و مبانی این شهدای گرانقدر را در قالب‌های مختلف منتشر و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهید.

سرگذشت‌پژوهی ۳۰۰ پرونده شهدای دانش‌آموز استان یزد

«حسین میرشریف» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد نیز در این دیدار، با تشکر از همراهی مجموعه شهرداری یزد در برگزاری برخی برنامه‌های این تشکل، به فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه‌های داخلی و عمومی ما از لحاظ محتوایی و اجرایی بر محور دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تنظیم منظومه فکری تربیتی توسط نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، گفت: در این راستا این سیر از پایه هشتم تا دوازدهم در بین دانش‌آموزان عضو انجمن اجرا می‌شود.

میرشریف همچنین به برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اشاره و مهترین آن‌ها را برگزاری نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در سطح مدارس عنوان کرد و گفت: برای دهمین سال متوالی قرار است که این نمایشگاه به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر با محوریت «دیروز ما، امروز ما و فردای ما» در مدارس متوسطه دوم برپا شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با بیان اینکه از سال ۹۵ دبیرخانه ملی «همکلاسی آسمانی» در یزد شکل گرفت، گفت: در این راستا، ۳۰۰ پرونده از شهدای دانش‌آموز استان مورد سرگذشت‌پژوهی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار