استاندار یزد:

تأسی به سبک زندگی شهدا در ادارات، خدمت‌گذاری به مردم را متحول می‌کند

«فاطمی» گفت: متصور باشید اگر کارمندان در ادارات، شهیدان را الگوی خود قرار دهند و سبک زندگی و رفتار آن‌ها، رفتار شهدایی باشد و مقام شهادت را درک کنند، چه تحولی در خدمت‌گذاری به مردم حل مشکلات در کشور و در استان خواهیم داشت.
کد خبر: ۴۸۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 02October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد در همایش بزرگ میثاق با ۲۶۴ شهید کارمند استان که امروز (شنبه) در گلزار شهدای «خلدبرین» یزد برگزار شد، با اشاره به بیانات سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در مورد شهید و شهادت، اظهار داشت: «تا کسی در زمان حیات به مقام شهادت نرسد شهید نمی‌شود»؛ یعنی این عزیزان کارمندی که شهید شدند و به مقام شهادت رسیدند، در زمان حیات خود «شهید» بودند.

وی افزود: متصور باشید اگر کارمندان در مجموعه ادارات، شهیدان را الگوی خود قرار دهند و سبک زندگی و رفتار آن‌ها، رفتار شهدایی باشد و مقام شهادت را درک کنند، چه تحولی در خدمت‌گذاری به مردم و حل مشکلات آن‌ها در کشور و در استان خواهیم داشت.

استاندار یزد اذعان داشت: هر مجموعه‌ای برای موفقیت نیاز به الگو دارد و بزرگ‌ترین الگوی ما و مجموعه‌های اداری شهیدان هستند؛ چراکه اخلاص، مردم‌داری، ولایتمداری و ایثارگری آن‌ها و اینکه تمام وقت خود را برای مردم می‌گذاشتند، در واقع برای ما الگو است و امروز بایستی سرمشق و سبک کاری ما، سبک زندگی و رفتار این بزرگواران باشد.

وی ضمن ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، جمله‌ای خطاب به این شهیدان گفت و بیان داشت: ای شهید!‌ ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود برنشسته‌ای، دستی برآی و ما قبرستان‌نشینان عادات سخیف را از این منجلاب نجات بده.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار