فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

دستگیری عامل شهادت مأمور یگان امداد بندرعباس در کمتر از 48 ساعت

سردار «جعفری» از شناسایی و دستگیری عامل اصلی شهادت «مجتبی سالارنسب» مأمور یگان امداد بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 02October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی استان هرمزگان در خصوص دستگیری عامل شهادت «مجتبی سالارنسب» مأمور یگان امداد بندرعباس، اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به شهادت شهید بزرگوار مجتبی سالارنسب شد، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، کارگروهی جهت شناسایی و دستگیری عاملان شهادت تشکیل شد.

وی افزود: کارآگاهان زبده پلیس پس از انجام تحقیقات محلی و میدانی و اقدمات پیچیده پلیسی، هویت ضارب اصلی و مخفیگاه وی را در شهرستان بندرعباس شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه متهم قصد خروج و متواری شدن به کشورهای همسایه را داشت، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی و تشکیل چند اکیپ مجرب به مخفیگاه متهم اعزام و قاتل این شهید گرانقدر ناجایی را در کمتر از 48 ساعت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش درجه یک شهرستان است، تصریح کرد: در سوابق نامبرده جرائم مختلفی از قبیل ضرب و جرح، تیراندازی های متوالی و منجر به جرح و همچنین محکوم متواری به اتهام حمل بیش از یک و نیم تن مواد مخدر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار