رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی قزوین:

پیشکسوتان دفاع مقدس گنجینه عظیم انقلاب هستند

حجت‌الاسلام «کربلایی محمدی» گفت: خاطرات پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس گنجینه‌ی با ارزش تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۸۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ - 03October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «رضا کربلایی محمدی» رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی قزوین صبح امروز در نشست با مسئول اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، یادآور جانفشانی دلاورمردانی است که با نثار خون خود، آرامش و اقتدار امروز انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی افزود: حضور لشکر 16 زرهی قزوین در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس از جمله، نصر، والفجر، بیت المقدس و... نشان‌دهنده اهمیت و آمادگی و رزمندگی کامل این لشکر در هشت سال جنگ تحمیلی است. خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، مسیری روشن و گنجینه‌ای عظیم برای جوانان امروز و نسل آینده انقلاب اسلامی است که باید ثبت و ضبط شود.

«حمید ولدی» مسئول اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین هم در این دیدار گفت: با همکاری‌ای که بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی قزوین صورت می گیرد در آینده نزدیک شاهد ثبت و خاطرات رزمندگان این یگان بصورت شفاهی و کتبی خواهیم بود. انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز و آشنایی جوانان با فرهنگ ایستادگی دوران دفاع مقدس، می تواند آینده انقلاب اسلامی را بیش از گذشته تضمین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها