فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

هنرنمایی فرزندان سپاه در شمال غرب، امنیت آفرین است

سردار «رفیعی آتانی» گفت: رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) با ایستادگی و مقاومت و هنرنمایی در مرز‌های شمال غرب کشور آرامش و آسایش را به ملت ایران هدیه می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ - 03October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار سرتیپ دوم «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، صبح امروز در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) با گرامیداشت مقام شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت اظهار داشت: شما رزمندگان اسلام همواره با ایستادگی در جبهه‌ها و مناطق مرزی عملیاتی شمال غرب به دشمنان نظام و هر گروه و شخصی که بخواهد در امنیت کشور اخلال ایجاد کنند، درس ایثار و مقاومت می‌دهید.

وی گفت: البته باید برنامه‌ای در خور شأن زحمات شما رزمندگان دلیر تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) در اجتماع عظیم مسئولین و مردم برگزار شود تا همگان بدانند امنیت و آسایش آنها، محصول زحمات و مجاهدت‌های شما عزیزان در گرما و سرمای طاقت‌فرسای مناطق مرزی شمال غرب است که الحق قدردان اصلی این هنرنمایی الهی شما خداوند متعال است.

سردار رفیعی آتانی ابراز کرد: مجاهدت شما رزمندگان در ماموریت شمال غرب باید به عنوان یک گنجینه در تاریخ استان قزوین ثبت شود، مجاهدانی که به گفته فرماندهان عالی رتبه نزسا و قرارگاه حمزه کم‌نظیر و فوق‌العاده بوده است. قطعا من نیز به عملکرد و نیروی خارق‌العاده و سابقه شما در مرزهای کشور و در دفاع از حرم واقف و به آن ایمان دارم و همیشه با حضور تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به امنیت این مناطق اطمینان خاطر دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار