رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خبر داد؛

برگزاری ۳۰۰ کارگاه «معارف مهدویت» در سطح ارتش

حجت‌الاسلام محمدحسنی از برگزاری ۳۰۰ کارگاه معارف مهدویت در سطح ارتش تا پایان سال خبر داد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۴۸۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ - 03October 2021

ارتش جمهوری اسلامی ایران کانون تربیت یاران امام زمان (عج) استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه کارگاه مهدویت و سبک زندگی مهدوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ارتش با اشاره به برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در طول سال اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزیِ انجام شده و شیوه‌نامه‌های ارسالی تا پایان سال ۳۰۰ کارگاه معارف مهدویت به دست مربیانی که توسط سازمان تربیت شده‌اند، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در تابستان سال جاری با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع مهدویت مراکز دانشگاهی و آموزشگاهی با دعوت از اساتید حوزه علمیه مهدویت شهر مقدس قم در ۱۶ مرکز آموزش، دانشگاه‌های افسری ارتش و مراکز منتخب درجه‌داری و سربازی ارتش دوره‌های مهدویت یک روزه، دو روزه و سه روزه برگزار شد، که در گام نخست پنج هزار نفر از کارکنان اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان و سربازان وظیفه در این دوره‌ها تحت آموزش معارف مهدویت قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی اضافه کرد: کار دیگری که در این زمینه صورت گرفته، برنامه ریزی برای آینده است که ما در نظر داریم به حول و قوه الهی در نیمه دوم سال جاری برای ۱۰۰ نفر دیگر از مربیانی که مرحله مقدماتی معارف مهدویت را طی کرده‌اند، دوره تکمیلی تربیت مربی مهدویت برگزار و از این مربیان نیز به‌عنوان هادیان معارف مهدویت در سطح ارتش استفاده کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: اقدام دیگری که در دستور کار قرار گرفته است، برنامه‌ریزی و رایزنی با نهاد‌های مربوطه برای برگزاری دوره‌های حضوری آفلاین و آنلاین مهدویت برای سربازان، کارکنان و خانواده‌های آنان است.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون دوره مجازی مهدویت در فضای مجازی برای ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شده است که اختتامیه این دوره در هفته آینده در ستاد آجا برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پایان در خصوص بیان عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف از بیان این مطالب نشان دادن نقش ارتش در مهدویت و تبدیل شدن ارتش به کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها