مسئول سیاسی سپاه کربلا:

جمهوری اسلامی با رزمایش «فاتحان خیبر» نقشه دشمنان را خنثی کرد

«اکبرزاده» گفت: جمهوری اسلامی با رزمایش «فاتحان خیبر» نقشه آمریکایی و صهیونیستی را در جمهوری آذربایجان خنثی کرد.
کد خبر: ۴۸۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ - 03October 2021

جمهوری اسلامی با رزمایش «فاتحان خیبر» نقشه دشمنان را خنثی کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمد اکبرزاده» مسئول سیاسی سپاه کربلا در همایش بصیرتی، با اشاره موضوع اخیر آذربایجان و ارمنستان و آرزوی اردوغان درباره تشکیل ترکستان اظهار داشت: ظاهر موضوع این است که رژیم صهیونیستی در آذربایجان نفوذ کرده است، اما موضوع اصلی آن است که ایران به عنوان یک قدرت در منطقه است و در حوزه بین المللی دست برتر را دارد.

سرهنگ اکبرزاده، با بیان اینکه ایران نقش تعیین کننده‌ای در منطقه دارد، افزود: آمریکا در منطقه با هزینه‌های هنگفت در تلاش برای دولت سازی و ملت سازی بود، اما طرح آمریکا با شکست مواجه شد.

سرهنگ اکبرزاده با تاکید براینکه ایران اسلامی در حال قوی شدن است، اضافه کرد: ایران با ایجاد یک امنیت پایدار و بازدارندگی، به یک کشور قدرتمند در منطقه تبدیل شده است، در قدرت داخلی نیز در حال ارتقاء است، چشم انداز ۱۴۰۴ اتفاق خواهد افتاد. امیدافزایی، رضایتمندی در دولت جدید در حال ارتقا است و باعث تضمین آینده انقلاب است و از همین رو قدرت داخلی و بیرونی ایران در حال افزایش است.

سرهنگ اکبرزاده، با بیان اینکه آمریکا با هر نقشه‌ای در صدد ضربه زدن به نظام بود، خاطرنشان کرد: آمریکا در تلاش است تا در وقایع اخیر آذربایجان تمام افکار عمومی جهان را به سمت ایران ببرد، اما ایران با رزمایش فاتحان خیبر نقشه آمریکایی و صهیونیستی در جمهوری آذربایجان را خنثی کرد.

مسئول سیاسی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه آمریکا در تلاش است داعش را در منطقه جمهوری آذربایجان رشد دهد، گفت: با رزمایش فاتحان خیبر قدرت نمایی ایران در منطقه نمایان شده است و این فرصتی برای کشور‌های منطقه است تا قدرت ایران را بفهمند. آمریکا و استکبار در حال افول هستند و جایگاهی در بین مردم منطقه ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار