امام جمعه موقت تهران:

ارتش قهرمان پای بیعت خود با فرمانده معظم کل قوا ایستاده است

آیت‌الله صدیقی گفت: ارتش قهرمان و نیروی هوایی الهی باعث افتخار نیروی‌های مسلح بوده و محکم و استوار پای بیعت خود با فرمانده معظم کل قوا ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۸۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 03October 2021

ارتش قهرمان، استوار پای بیعت خود با فرمانده معظم کل قوا ایستاده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیت‌الله «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران در مراسم اختتامیه دوره مهدویت ارتش در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انسان ساخته شده تا اعمال غیر صالح از او سر نزند، اظهار داشت: خداوند متعال خود را در درون همه انسان‌ها قرار داده و دلیل عشق به امامت، عشق به دیانت و خوبی‌ها به همین دلیل است.

وی با اشاره به سوره حضرت یوسف، با بیان اینکه باید با عشق به سمت امام خود بیایید و در این عشق ذوب بشوید، افزود: نیروی هوایی ارتش جزء اولین‌ها بود که به امام امت پیوست و آن بیعت تاریخی را رقم زد و همچنین در روز آغازین جنگ با ۱۴۰ فروند جواب دندان شکنی به دشمن بعثی داد.

آیت الله صدیقی عنوان کرد: ارتش قهرمان و نیروی هوایی الهی جمهوری اسلامی ایران همیشه باعث افتخار نیروی‌های مسلح بوده و همچنان محکم و استوار پای بیعت خود با فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز ایستاده اند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اینکه ما انسان‌ها باید عمل صالح انجام بدهیم و آنقدر تکرارش کنیم تا کسی نتواند ما را در مسیر عمل ناصالح قرار دهد، گفت: امام زمان (عج) در بین ما هستند و باید آنقدر خودمان را قوی کنیم تا شرایط ظهور برای ظهور ایشان مهیا شود. امروز ارتش ما می‌جوشد و ارتش ما عشق به امام و فرمانده خود دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار