مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

جشنواره «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت» در قزوین برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «بیگدلی» گفت: جشنواره «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت» در استان قزوین در 5 محور بصورت سراسری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 04October 2021

حجت‌الاسلام «حسین بیکدلی» مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: به منظور حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، ثبت حماسه‌ حوزه‌های علمیه و روحانیت در این عرصه، دومین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» بصورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، تبیین مبانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، سازماندهی تشکل‌ها، جمع‌آوری و ایجاد بانک اطلاعات در حوزه نشرآثار و ارزش‌های روحانیت است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر اهداف جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» گفت: ایجاد وحدت رویه در نهادهای حوزوی اعم از نیروهای مسلح، اداری و تشکل‌های مردمی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و ترغیب و هدایت  بر انجام فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری در زمینه نقش  ارزش‌های مشارکت روحانیت از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

بیکدلی با اشاره به بخش‌های این جشنواره بیان کرد: بخش اول؛ تالیفات و ترجمه کتاب‌ها به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، بخش دوم؛ تحقیق و پژوهش  به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، بخش سوم؛ فیلم‌نامه، بخش چهارم؛ چند رسانه‌ای و فضای مجازی و بخش پنجم؛ فیلم و عکس است.

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 1 دی 1400 به آدرس rohaniat79@gmail.com ارسال و یا به آدرس، قزوین، خیابان شهید بابایی، خیابان شهید نورخیز (31)، پلاک 12 اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار