نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولین نظارت ویژه بر امور مملکت داشته باشند

«محمدی لائینی» گفت: کسانی که با رای مردم به مسئولیت می‌رسند باید نظارت و حراست ویژه بر امور مملکت داشته باشند.
کد خبر: ۴۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 04October 2021

مسئولین نظارت ویژه بر امور مملکت داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران حراست ادارات استان با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، انحراف و فساد را آسیب و خطر تاریخی عنوان کرد و اظهار داشت: انحراف در سیاست و فساد سیاسی در حوزه قدرت و حکومت و انحراف در مال و اقتصاد خسارت‌ها و آسیب‌هایی را وارد کرده است.

محمدی لائینی افزود: در طول ۴۲ سال انقلاب، فساد، خرابی، دزدی، اختلاس سیاسی، غربزدگی و بزرگنمایی دشمنان را شاهد بودیم و سرمایه‌های انسانی، علمی و مالی را از دست دادیم.

وی با تاکید بر انجام کار فرهنگی، اخلاقی و تربیتی بیان داشت: باید وجدان بیدار و ایمان قوی داشته باشیم و آخرت ترسی، خداترسی و جهنم ترسی و بهشت اشتیاقی تقویت شود.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه نظارت یک اصل و قاعده است و خداوند بر همه موجودات نظارت می‌کند، تصریح کرد: ما هم باید در فرایند مدیریت برای نظارت و حراست جایگاه ویژه‌ای باز کنیم و این مسئله را دست کم نگیریم.

محمدی لائینی با اظهار اینکه نیازمند حراست با شرایط خاص هستیم، ابراز داشت: لازمه حراست، حریت است و در این صورت موفق خواهیم بود.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: باید سازمان حراست مستقل باشد و آزادانه وظایف خود را انجام بدهد و لازمه‌اش داشتن امکانات و شرایط ویژه است.

محمدی لائینی با بیان اینکه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های ایشان در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد و فضای مجازی و ۲۰۳۰ روی زمین مانده است، تصریح کرد: کسانی که با رای مردم به مسئولیت می‌رسند باید نظارت و حراست ویژه بر امور مملکت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها