پدر پزشکیار شهید گردان قمر بنی‌هاشم به رحمت ایزدی پیوست

پدر شهید فرهمند صدیق روز گذشته به علت کهولت سن درگذشت و در قطعه ۵۶ بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۸۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ - 04October 2021

پدر پزشکیار شهید گردان قمر بنی‌هاشم به رحمت ایزدی پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تدفین و تشییع محمود فرهمند صدیق پدر شهید محسن فرهمند صدیق، عصر روز گذشته (یکشنبه) در قطعه خانواده شهدا واقع در قطعه ۵۶ بهشت زهرا برگزار شد.

به همین مناسبت، مراسم بزرگداشتی روز جمعه ۱۶ مهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر سر مزار این پدر شهید در ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار می‌شود.

شهید محسن فرهمند صدیق پزشکیار گردان قمر بنی‌هاشم در ۲۱ مهر سال ۱۳۴۱ به دنیا آمد. در دوران کودکی، چون بسیار بازیگوش و فعال بود، حوادث خطرناکی مانند افتادن از پشت یک کامیون یا سقوط در درون چاه را تجربه کرد اما چون خدا برای او شهادت را در نظر گرفته بود، از آن اتفاقات جان سالم به در برد. سال آخر از دبیرستان مروی تهران فارغ التحصیل شد و بلافاصله وارد سپاه پاسداران شد. او در لباس پاسداری محافظ شخصیت‌های مهم انقلاب از جمله نخست‌وزیر بود.

سرانجام شهید محسن فرهمند صدیق در عملیات والفجر ۸ در جزیره ام‌الرصاص در سال ۱۳۶۴ به شهادت رسید. او تا مدت‌ها مفقودالاثر بود تا اینکه پیکر پاکش بعد از ۱۲ سال در سال ۱۳۷۶ تفحص شد و در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران آرام گرفت. مادر محسن که شهادت او را باور نداشت، سه ماه بعد از بازگشت پیکر فرزندش سکته کرد و بیمار شد. این مادر شهید بعد از یک دوره بیماری در سال ۱۳۷۹ به فرزند شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها