محفل خاطره‌گویی مهندسین بسیجی قم از دوران دفاع مقدس+ تصاویر

جمعی از مهندسین بسیجی و پیشکسوت دوران دفاع مقدس، در محفلی به میزبانی سازمان بسیج مهندسین قم به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند.
کد خبر: ۴۸۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ - 04October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جمعی از مهندسین بسیجی و پیشکسوت دوران دفاع مقدس، در محفلی به میزبانی سازمان بسیج مهندسین قم، به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره همرزمان شهید خویش پرداختند.

در این محفل، حجت الاسلام «سید رضا عظیمی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج اقشار استان قم با ارج نهادن به تلاش و ایثار همه اقشار بخصوص مهندسین بسیجی در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز به فضل الهی، جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از ره توشه ایثار و شهادت و روحیه جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس، گام‌های موثری را در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب بر می‌دارد.

وی افزود: ان شاءالله با حفظ همین روحیه‌ها و به برکت خون مطهر شهدا، روزبروز شاهد اثبات کارآمدی موثر نظام اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم.

همچنین «حسین نیکوکلام» مسئول سازمان بسیج مهندسین استان با بیان نقش عملیات رزمی مهندسی توسط مهندسین در دوران دفاع مقدس، به بیان ایثارگری‌ها و جانفشانی آنان پرداخت و تاکید کرد: مهندسین بسیجی در تمامی عرصه‌های مختلف با عنوان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، موثر و مفید و نقش آفرینند.

در ادامه، مهندسین بسیجی «مجتبی دلاوری»، «ابوالفضل خداداد»، «سید علی سبحانی»، «علی خانی»، «محمد علی نصوح»، «بهشتی»، «یزدان پناه»، «خودکار» و «فردوسی» به بیان خاطرات تلخ و شیرین خود از دوران دفاع مقدس پرداختند.

در پایان با اهداء هدایایی از سوی سازمان بسیج مهندسین عمران و صنعت و معدن و تجارت استان، از مهندسین ایثارگر و رزمنده بسیجی تجلیل شد.

نشست خاطره گویی مهندسین بسیجی قم از دوران دفاع مقدس+تصاویرنشست خاطره گویی مهندسین بسیجی قم از دوران دفاع مقدس+تصاویرنشست خاطره گویی مهندسین بسیجی قم از دوران دفاع مقدس+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها