مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران:

مسابقه کتابخوانی با محوریت «نهم ربیع الاول» در مازندران برگزار می‌شود

حجت الاسلام «نصوری» از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت «نهم ربیع الاول» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ - 04October 2021

مسابقه کتابخوانی با محوریت «نهم ربیع الاول» در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدرضا نصوری» مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران امروز در جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت استان از برگزاری جشنواره «عید تا عید» از نهم ربیع تا نیمه شعبان در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره همزمان در۱۰ استان برگزار خواهد شد و در استان، محوریت فعالیت مهدویت در تمام مساجد، بقاع متبرکه و مهدیه‌ها است.

وی با بیان اینکه این جشنواره تا بهمن ادامه دارد و برنامه‌های مجازی در کانال‌ها و شبکه‌های مختلف آغاز شده است، گفت: برنامه‌هایی در ایام محرم و عاشورا، انتظار، طرح مواسات و همدلی مهدوی در این راستا انجام شده است.

حجت الاسلام نصوری از برگزاری پویش سراسری «جشن عبادت» برای دخترخانم‌های ۹ ساله خبر داد و بیان داشت: همچنین مسابقه کتابخوانی با محوریت سه کتاب ««نهم ربیع‌الاول، چرایی، چیستی و چگونگی؛ عهدی دوباره با امام زمان (عج)، «بیعتی تا همیشه» و «انتظار» برگزار خواهد شد.

این مسئول تهیه و تولید محتوایی با محوریت امام حسن عسگری و مهدویت را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری اجتماع مهدویت و راهپیمایی مهدوی و نشست مهدیه‌ها از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی از راه‌اندازی شعبه بنیاد فرهنگی مهدوی در شهر‌های بابل، بهشهر و چالوس خبر داد و گفت: توسعه این مکان مستلزم همکاری و همیاری بخش‌های مختلف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار