ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز رحلت حضرت رسول (ص)

به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی- تبلیغی متعددی را برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در نظر گرفته است.
کد خبر: ۴۸۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ - 04October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، ویژه‌برنامه سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) سه شنبه سیزدهم مهر از ساعت ۹:۱۵ با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

قرائت زیارت حضرت رسول (ص) از بعید نیز توسط حجت‌الاسلام فیروزی‌نیا قرائت می‌شود و امیر عارف و مهدی رسولی به مداحی و ذکر مصیبت خواهند پرداخت.

علاقمندان به محافل قرآنی نیز می‌توانند از ساعت ۱۳ در محل دارالقرآن الکریم واقع در صحن جمهوری حرم رضوی کلام وحی را به نیت هدیه به حضرت رسول (ص) زمزمه کنند.

در این روز همچنین صحن امام حسن مجتبی (ع) صحنه برگزاری مراسم عزاداری سبط اکبر پیامبر گرامی (ص) باعنوان «کریم اهل بیت (ع)» است که آیت‌الله خزاعی در این مراسم با موضوع سبک و سیره امام مجتبی (ع) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

همچنین به مناسبت شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) زیارت این امام مظلوم همراه با ذکر مصیبت و مرثیه‌سرایی توسط مداحان و ذاکرین اهل‌بیت (ع) قرائت می‌شود.

مراسم شام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع) نیز از ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

تبلیغ چهره به چهره ویژه کودکان و آموزش مفاهیم دینی و معرفتی در قالب شعر، بازی، قصه و نقاشی، برگزاری حلقه نور شامل گفت‌وگوی صمیمانه و دورهمی مربیان با نوجوانان، پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی با موضوع زیارت در صحن پیامبر اعظم (ص) از دیگر برنامه‌های فرهنگی_تبلیغی حرم مطهر رضوی در روز بیست و هشتم ماه صفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها