مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید «حسن یاوری» در یزد برگزار شد

پیکر پاک و مطهر شهید دانش آموز «حسن یاوری» صبح امروز پس از ۳۷ سال غربت به یزد رسید تا شمیم بوی شهید در سالروز ارتحال پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در دارالعباده بپیچد.
کد خبر: ۴۸۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ - 05October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، پیکر پاک و مطهر شهید دانش آموز «حسن یاوری» صبح امروز پس از ۳۷ سال غربت به یزد رسید تا شمیم بوی شهید در سالروز ارتحال پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در دارالعباده بپیچد.
 
این پیکر مطهر صبح امروز (سه‌شنبه) در فرودگاه شهید صدوقی (ره) با استقبال گسترده مسئولان و مردم قدرشناس یزد مواجه شد. حضور پرشور دانش آموزان از نکات قابل توجه در مراسم استقبال از این شهید دانش آموز بود.
 
مراسم وداع با شهید نیز امشب در حسینیه بزرگ نعیم آباد برگزار می‌شود و پیکر مطهر ساعت ۱۵:۳۰ پنج‌شنبه در خیابان آیت الله کاشانی، خیابان ایثار، چهارراه شهدای نعیم آباد تشییع خواهد شد. همچنین مراسم بزرگداشت این شهید، پنجشنبه شب در هنرستان نعیم آباد برگزار می‌شود.
 
شهید «حسن یاوری» بیست و سوم اسفند ۱۳۶۳ در سن ۱۵ سالگی به عنوان تک‌تیرانداز در شرق رود دجله عراق به شهادت رسید. اثری از پیکرش بدست نیامد و مزار یادبودی برای او در گلزار شهدای محله نعیم آباد واقع است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها