رئیس کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان البرز تأکید کرد؛

ضرورت حمایت مسئولین از سمن‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت

«زارع بنادکوکی» گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوط به حوزه ایثار و شهادت باید پای کار بیایند و با حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در این حوزه علاقه‌مندی و انگیزه آن‌ها را نسبت به فعالیت در این عرصه افزایش دهند.
کد خبر: ۴۸۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ - 05October 2021

ضرورت حمایت مسئولین از سمن‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت«محمد زارع بنادکوکی» رئیس کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج اظهار داشت: کمیسیون‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه ایثار و شهادت با چشم‌انداز توسعه، ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری، ایثار و شهادت و الگوسازی با رویکرد جوان محوری و تعظیم، تکریم، صیانت و حمایت از جایگاه ممتاز ایثارگران و خانواده‌های آنان و کمک به رشد و اعتلای مادی و معنوی آن‌ها در جامعه و نظام اسلامی با الهام از اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلان نظام که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده، فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جوانان و مردم با انگیزه و تلاش بسیار در راستای توسعه، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و ساماندهی امور ایثارگران فعالیت می‌کنند، افزود: کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان بر اساس وظایف و رسالت ذاتی خود، باید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای توسعه و تقویت سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد فعال در این حوزه و شبکه‌سازی تخصصی با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مهدویت صورت دهد و بر اساس تبصره 2 ماده 63 قانون جامع خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، این فعالیت باید در استان البرز نیز گسترده‌تر شود.  

رئیس کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز بیان داشت: دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوط به حوزه ایثار و شهادت باید پای کار بیایند و با حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در این حوزه علاقه‌مندی و انگیزه آن‌ها را نسبت به فعالیت در این عرصه افزایش دهند. حتی برخی سازمان‌ها و اداراتی که جلساتی در حوزه ایثار و شهادت برگزار می‌کنند، از سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد این حوزه نیز دعوت به عمل نمی‌آورند. اگر حمایت مسئولین از این افراد صورت نگیرد، جوانان نیز رغبت زیادی به انجام اقدامات مؤثر در این عرصه نخواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها