به‌دنبال یورش به اسرای «جهاد اسلامی»؛

اوضاع امنیتی در زندان صهیونیستی «النقب» ملتهب شد

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به برخی از اسرای جنبش «جهاد اسلامی» در زندان «النقب» اوضاع در این زندان ملتهب شده است.
کد خبر: ۴۸۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 05October 2021

اوضاع امنیتی در زندان صهیونیستی «النقب» ملتهب شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع رسانه‌ای از ملتهب شدن اوضاع امنیتی در زندان صهیونیستی «النقب» خبر می‌دهند. گفته می‌شود که پس از یورش صهیونیست‌ها به برخی اسرای جنبش جهاد اسلامی در زندان النقب اوضاع در این زندان ملتهب شده است.

بر اساس این گزارش، در همین ارتباط کمیته رسیدگی به وضعیت اسرای فسطینی بیانیه‌ای را صادر کرده است. در بیانیه مذکور آمده است: نظامیان رژیم صهیونیستی در زندان النقب به منظور انتقال برخی از اسرای جنبش جهاد اسلامی به زندان‌های دیگر، علیه آنها به زور متوسل شدند. همین اقدام، اوضاع را در زندان النقب ملتهب ساخت.

این درحالی است که روز گذشته «زاهر جبارین» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها به ویژه در رسانه‌های سعودی در خصوص حصول پیشرفت در پرونده مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی، واکنش نشان داد.

این عضو ارشد حماس در این زمینه گفت: حصول پیشرفت در پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی صحت ندارد. اینها جملگی شایعاتی هستند که با هدف اعمال فشار بر مقاومت مطرح می‌شوند. وی در ادامه نیز اظهار داشت: گروه مقاومت اسلامی حماس تحت تأثیر این شایعات قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار