جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بسیج سازندگی در تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است

سرهنگ عسگری گفت: بسیج سازندگی در تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و امروز بسیج سازندگی آمادگی کامل را برای کمک به دولت انقلابی سیزدهم در همه ابعاد دارد.
کد خبر: ۴۸۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ - 05October 2021
بسیج سازندگی در تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی موفق عمل کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد رضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «محمد صادق بابایی» که به همراه مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی و تعدادی از مسئولین گروه‌های جهادی صورت گرفت، اظهار داشت: اقتدار کشور برگرفته از مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان در دوران پرافتخار دفاع مقدس است و امروز عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو ادامه مسیر شهدا و ولایتمداری ملت ایران است.
 
وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا که راه و مسیر شهدا را با استقامت و بصیرت خود ادامه دادند به عنوان پرچمداران دفاع از ارزش‌های اسلامی در تاریخ می درخشند.
 
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رزمندگان جهاد سازندگی در طول دفاع مقدس با نقش ارزنده و تاثیرگذار خود موفقیت‌ها و حماسه های ماندگاری خلق کردند و نقش آفرینی رزمندگان جهاد سازندگی در دفاع مقدس با روحیه جهادی و انقلابی موجب شگفتی و حیرت دشمنان شد و عنوان سنگر سازان بی سنگر که توسط حضرت امام(ره) برای آنها به کار برده شد بسیار حکیمانه و دقیق بود و در واقع سنگرسازان بی سنگر درس مقاومت و ایثار به ملت آموختند.
 
وی بیان کرد: بسیج سازندگی امروز با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند و کار امروز بسیج سازندگی که توام با اخلاص است جهاد فی سبیل الله محسوب می شود و مسیر بسیج سازندگی در امتداد با مسیر شهدا و مقدسی است و البته جهادگران بسیجی امروز باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنند.
 
عسگری گفت: رویکرد فعالیت های بسیج سازندگی مبتنی بر توانمند سازی مردم است و در کنار ماموریت ها فرهنگ سازی و گفتمان سازی را با قوت دنبال می کند و امروز گفتمان خدمت رسانی که در استان جاری شده به برکت تلاش های بسبج سازندگی در نقطه به نقطه استان است.
 
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج با روحیه ولایتمداری، انقلابی و مردمی آماده خدمت بی منت به مردم در بخش های مختلف کشور است،گفت:در عرصه محرومیت زدایی و مبارزه با فقر با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی ها با قوت پیش می رویم.
 
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: مهمترین دلیل موفقیت بسیج سازندگی اخلاص و روحیه ایثار و خدمت رسانی جهادگران بسیجی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی در سخت ترین شرایط برای خدمت به مردم نقش آفرینی می کنند.
 
وی تأکید کرد: مردمی بودن و مشارکت مردمی در فعالیت های بسیج سازندگی از دلایل دیگر موفقیت است و بسیج سازندگی یکی از بزرگترین ظرفیت ها برای رفع محرومیت و مبارزه با فقر در کشور است و امروز جایگاه ویژه ای در بین جوانان و مردم دارد و توانسته با فعالیت های سازنده خود امید و نشاط را در بسیاری از مناطق احیا کند.
 
عسگری خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی در تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و امروز بسیج سازندگی آمادگی کامل را برای کمک به دولت انقلابی سیزدهم در همه ابعاد دارد و با تکیه بر ظرفیت گروه های جهادی که به شکل مویرگی در نقطه به نقطه استان سازماندهی شده اند در راستای خدمت به مردم و در کنار دولت نقش آفرینی می کند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار