با صدور پیامی؛

فرمانده سپاه کربلا درخشش کشتی‌گیران مازندرانی را در جام جهانی «نروژ» تبریک گفت

سردار «مسلمی» با صدور پیامی پیروزی‌ غرورآفرین کشتی‌گیران مازندرانی را در جام جهانی کشتی «نروژ» تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ - 05October 2021

فرمانده سپاه کربلا پیروزی‌ غرورآفرین کشتی گیران مازندرانی را در جام جهانی کشتی نروژ تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج استان مازندران با صدور پیامی پیروزی‌ غرورآفرین کشتی‌گیران مازندرانی را در جام جهانی کشتی نروژ تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی غرورآفرین و افتخار آمیز کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد جهانی نروژ نشانی از غیرت و جوانمردی این پهلوان‌های عزیز است که بار دیگر عزم راسخ ملت بزرگ ایران را در آوردگاه جهانی به رخ دنیا کشیدند و جهانیان مبهوت قدرت ایمان و اراده آن‌ها شدند.

قهرمانان کشتی، اسطوره اخلاق هستند که توانستند، با توکل بر خدای متعال، اقتدا به اول پهلوان عالم امیرالمومنین علی (علیه السلام) و با تلاش‌های مستمر، جهانیان را متحیر منش پهلوانی خود کنند و با شاد کردن دل یک ملت و تزریق پیام ایستادگی، روحیه امید و نشاط به جامعه، پرچم عزت ایران اسلامی را بر فراز بلندترین قله‌های غیرت و مردانگی به اهتزاز دربیاورند.

درخشش پهلوانان جوان مازندرانی بر تارک میادین بین المللی نمایانگر آن است که هرجا به جوانان غیور و با ایمان اعتماد شد، پیروزی‌های بزرگ و مقتدرانه‌ای نصیب ملت و کشور عزیزمان شده و عزت و سربلندی را برای مردم به ارمغان آورده است.

اینجانب صمیمانه به مردم عزیز ایران، مردم پهلوان پرور مازندران و به ویژه مردم قهرمان پرور جویبار، پایتخت کشتی جهان، پیروزی مقتدرانه و مدال طلای حسن یزدانی و کامران قاسمپور و قهرمانی امیر حسین زارع کشتی گیر دلاور شهر هزار سنگر آمل و همچنین دیگر مدال آوران مازندرانی را در مسابقات جهانی کشتی آزاد تبریک عرض کرده و از خدای متعال تداوم موفقیت‌های جوانان با اخلاص کشتی گیر را در تمامی عرصه‌های بین المللی خواستارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها