مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان کرمان:

جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در کرمان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «مهدوی خانوکی» گفت: جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی طبق روال هر ساله با موضوع دفاع مقدس و جبهه مقاومت ویژه شهدای روحانی در کرمان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ - 06October 2021

حجت‌الاسلام «فخرالدین مهدوی خانوکی» مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به برگزاری جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در کرمان اظهار داشت: جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی هر ساله در مورد دفاع مقدس و جبهه مقاومت با موضوعات نقش روحانیت (ایثارگران روحانی، شهدای روحانی) و علما در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش های از جمله مقاله، کتاب، فیلم، فیلمنامه، عکس، چندرسانه ای، صوت، نقاشی، شعر و سایر بخش ها در سطح استان و حتی سطح کشور برگزار می گردد که به شرکت کنندگان و آثار برتر جوایزی اهدا می گردد و نهایتا مجموع آثار به عنوان کتاب نشر داده می شود.

وی در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود جهت شرکت در جشنواره به آدرس: بلوار شهید عباسپور حد فاصل موزه دفاع مقدس و مصلای امام علی (ع) ساختمان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با کد پستی 7614759799 و یا ایمیل fakhradin313@gmil.com  و شماره فضای مجازی (ایتا) 09132981589 ارسال کنند.

جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در کرمان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار